wedje leggen?

6

676$

Guest
Heb in diepe meditatie mn glazen bol eens even geraadpleegd (Coors Light) en zag het volgende:

- Obama gaat president worden (thank god)
- Vatje ruwe olie $150 voor july 4th
- gas 4/5 bucks per gallon before the end of July
- Midden oosten gaan we nooit uit
- Hillary vice president
- 1 USD = EUR 1.65 rond Dec 2008
- tsunami groter als Katerina rond aug/sept
- Continental to furlough 250/500 pilots
- Energy black out mid west effecting 4 states for 3 days by the end of the summer (2008)
- NWA/DAL merger
- Frontier to emerge from bankruptcy around 5/2009
- Airtran to merge with F9 (welkom in Denver Abaco)
- Jetblue all EMB 190 fleet
- Southwest announcing Denver base.
- UAL chapter 7.
- FD realizes he will be flying at a LCC till age 65
 
Ik heb een McCain 08 T-shirt, weet niet of ik het ooit kan dragen , behalve naar de schietbaan.


Denk dat een Obama/Clinton combinatie onverslaanbaar is voor de republikeinen.

NOAA’s Climate Prediction Center today announced that projected climate conditions point to a near normal or above normal hurricane season in the Atlantic Basin this year. The prediction was issued at a news conference called to urge residents in vulnerable areas to be fully prepared for the onset of hurricane season, which begins June 1.
 
-agree, Obama...I hope so!
-agree, vaatje olie voor $150 zou me idd niks verbazen
-agree, gasprice..poor you!
-agree, ME never ending story..
-1 USD = EUR 1.65 rond Dec 2008, denk dat als je de currency even omdraait, je aardig in de buurt komt hoewel ik hoop dat de dollar dan wel wat sterker wordt. ;)

Aan de overige voorspellingen waag ik me niet aan...But, i can see where its coming from!
 
T&G neemt een kleine bull terrier (of wat voor beest het ook is FD ;)

Wat betreft de rest voor de komende paar jaar:
- olie wordt spotgoedkoop
- public healt care system zo rond 2010
- social security komt eindelijk in de plus
- trade deficit wordt terug gewerkt naar nul
- de grens met Mexico wordt waterdicht
- Corona wordt duurder!!
- Bush geeft toe dat de oorlog in Irak gefabriceerd was en pleegt zelfmoord
- zelfmoord Bush mislukt, net zoals al zijn plannen
- Obama verbied het gebruik van de term "The White House"
- Dick Cheney word moslim
- Michael Moore word aandeelhouder in Halliburton
- T&G vraagt zich af waarop de landkaart hij een pijl moet zetten?

En luisterd onafgebroken naar "Belgie" van Het Goede Doel.
 
What are you on my friend !? ;) was good having you here, say hi to the wife, and too the little touch and go's for me.

See ya.
FD
 
Last edited:
FD kan natuurlijk ook 6 maanden de boeken om vervolgens biscane en flyboy gezelschap te komen houden!

:D Erik.
 
He FD,

Flyboy heeft helemaal gelijk. Lang nog niet zo slecht hier behalve dat ik na 2200 geen boodschappen meer kan doen bij Walmart of om 0 dark hundred een bean burrito kan halen bij Taco Bell :grijns:. Helemaal als je met 25 graden thuis zit, lekker fietsen, en een beetje chillen met een telegraaf op het terras. Oh did I mention I'm getting paid in the mean time? Hehehehe k#t hoor, oh sh#t ik mag geloof ik geen k#t zeggen :grijns:. Je begrijpt wat ik bedoel maar eerlijk is eerlijk ik mis de US bst wel!!
BTW niet zeiken he, $4,= voor een gallon? Laat me niet :grijns:, van de week weer volgegooid met E 1,65/ LITER!!!
Waneer kom je weer richting NL? Living the American dream he? All work no play ehhhhhh nee toch all bar no work? Zit je nou in Mass?

Cheers,
:cool: Biscane :cool:
 
Biscane -

Mass gaat het niet worden. Blijf lekker thuis wonen. Genoeg rond getrokken. Zie mezelf niet richting NL komen voor een lange tijd. Misschien een weekje of 2 volgende zomer. Eerst alles hier weer op touw hebben.

Goed om te horen dat je het goed naar de zin hebt! ben happy voor je. Declare je als een goede law obeying citizen wel ff je taxes voor uncle Sam daar abroad ? check je PM ff op die andere social networking website !

Flyboy -

Zie mezelf eerder werken voor je baas aan mijn kant van de plomp! net een nieuw steengoed contract hebben je collega's aan deze kant (terecht) van de plas gekregen.. Lijkt me wel wat. Geef me binnenkort ff een belletje, lullen we bij (niet op de BBQ dus !;))

FD
 
Hoor die Bsicane nou brullen aan de ander ekant van de plas joh. :blabla:
De echte mannen blijven gewoon in de states.
 
Volgens mij Mccain president en volgende dag hartaanval van het lachen.

Midden oosten wordt soort disneyland,maar ijsje zal duur zijn.

Vatje olie ...ja gewoon lekker duur,$150, $155

Hurricane, just don't know......
Hillary will suck Bill with more tears in her eyes


FD will run a Brothel in Utah.

And ..oh shit there goes my cristal ball,let me get another one with a lemon twist
 
wedden dat.... Metrodriver in augustus weer eens zonder werk zit?
Yep, maandag 55 man er uit en weer Ch11 aangevraagd. 11 augustus wordt de company of onderdelen daarvan geveild, tenzij er voor die tijd een koper gevonden kan worden.
Diep triest
 
Metro -

Was goed je even gesproken te hebben buddy. This crap sucks donkey balls. I'll keep my fingers crossed for you guys.. Heb inmiddels het ALPA mailtje gelezen regarding Gemini furloughs..

Speaking of which, zat vorige week met een biertje in mn handen op een terasje, kwam er spontaan een vogeltje op mn schouders zitten die all the way van Georgia was komen over vliegen om in mn oren te fluisteren dat er bij Air Tran ook 90-150 mensen de straat op moeten ??? (Abaco ??)

Let's pray and work on some better times boys....

Hang in there.
FD
 
Hey Flyhigh,

Na MAI ziet alles er groener uit aan de andere kant van de plas hehehe. Vraag maar aan FD. Then again erger dan zijn situatie kan bijna niet :huilt:.

Ik sluit niet uit dat ik met der tijd toch wel weer terug naar de US kom want zo slecht was het daar toch niet. Helemaal nu ik het verhaal van metro lees.

Metro, ze zoeken nog steeds mensen bij Miami Air believe it or not. En met het nieuwe contract kun je commuten als je binnen 11 uur in MIA kunt zijn!!!!

Cheers guys,

:cool: Biscane :cool:
 
Metro,

Ik heb nog 2 posities open (in Detroit en in Dallas), als je een greencard hebt of een USA paspoort dan kunnen we praten. Je moet wel tegen eind July beginnen met vliegen. Unscheduled part 135 Freight.
 
FD,

je zat er dichtbij met je gasprize... maar ik zie het jammergenoeg nog wel verder omhoog gaan.. en dat is niet goed/healthy.. ong. 180 man eruit bij ons per 1 aug.

en of we even 11% willen inleveren voor 6 maanden.. maar dat laatste zal heel moeilijk worden.. met ons contract al 3 jaar behind schedule.. we hebben al meer dan 11% ingeleverd de laatste jaartjes...

moeilijke tijden.. everybody hold on.. it's going to be a heck of a ride.

Patrick
 
Ja drama. Alle furloughs straks. Flinke storm iig. Ik hoop dat ik me baan kan houden. Helaas maar 200 man onder mij. Republic vraagt voorlopig voor Augustus (na Juli) ook weer voluntary leave of absence voor een max van een maand.

Miami Air nog steeds zoekende :)
 
Abaco -

Succes daar. Wel erg erg zuur wat management met die 180 jongens van plan is...... Gaat de rest van de groep daar nog wat proberen aan te doen?

Betaald de state of Tennessee type ratings voor ontslagen mensen? Komt er a class action lawsuit (wrongful terminations) aan?

Sterkte.
FD


PS: zou niet graag een van die 180 willen zijn en ondertussen vrolijk mn PC moeten doen met die instructors die blijven.......

PPS: have you seen all the airline stocks lately? I don't think the worries at AAI aren't at least industry wide with the exception of SWA and UPS/FedEx...

CAL 6.74
NWA 5.50
DAL 4.64
AMR 4.47
UAUA 3.43
JBLU 3.21
LCC 1.91
AAI 1.38
FRNT .49
MESA .30
 
Last edited:
Back
Top