Website

LNRalph

New member
Tijdens het slechte weer had ik tijd om een operatief flightplan in Excel in elkaar te zetten, die bijna alles zelf doet. Ik weet niet of dit type flightplan enkel in Noorwegen gebruikt wordt, of dat het een enigszins internationaal type is.

Vandaag weer een dag met slecht weer, dus daarom heb ik er een simpele website omheen gebouwd (vanuit een template). De website is enkel als probeersel. Daarom wil ik vragen of er iemand is die nog tips heeft voor bijvoorbeeld een ander type document wat men graag digitaal heeft, of iets totaal anders, kom maar op.

Ik ben nog in februari 2009 begonnen met helikopter vliegen, zit nog in de opleiding, dus ik probeer niet de wijsneus uit te hangen, want ik heb nog maar weinig kennis. Maar ik vind het leuk om dit soort dingen te delen en anderen daarmee te helpen als dat kan. Eerst even aankijken of er animo is voor dit soort dingen en als dat er is zal ik de website wat serieuzer gaan nemen, met PHP, databases, etc...

Voorlopig staat hij nog hier: http://home.planet.nl/~rietv138/test/index.html
 
Ralph,

Content is natuurlijk een beetje karig, maar de setup ziet er niet slecht uit voor een eerste keer. Ik zou wel even het tabje "No Function" vervangen of verwijderen.

Misschien wat foto's toevoegen ter verluchtiging? Of een verhaal hoe je als Nederlander in Noorwegen verzeild bent geraakt en waarom je daar bent gaan vliegen? Is voor jou misschien helemaal niet zo moeilijk om dat op je site te zetten, maar maakt 'm direct veel aantrekkelijker.

Succes!
 
Bedankt voor de tips Chaseplane. Het was nu voornamelijk bedoelt om software mee te verspreiden, maar ik kan er wel iets mee doen in de zin van foto's, verhalen, etc... aankomende weken is het toch slecht weer in Noorwegen.

Mocht er iemand een keer gebruik maken van het operatieve flightplan, laat het dan weten wat je er van vind en wat ik er eventueel aan kan verbeteren. Als er ideeën zijn voor het digitaliseren van iets, laat het dan gerust weten.

@ Lay Back: Inderdaad, ik schrijf af en toe iets op: http://inorge.waarbenjij.nu
 
Back
Top