Er was afgelopen tijd geruchten geweest dat KLM ook belangstelling heeft voor tientallen Boeings 777-300ER"s of misschien toch wel paar Boeings 777-200LR's. Maar mij de vraag betreft, kijkt de KLM nog wel naar nieuwe Boeing 747Adv, ter vervanging van oude Boeings 747-400's?
Maar de Europese vloot bestaat nog wel uit mix van Boeings 737 Classic en Boeings 737NG's. Welkle tijpes komen dan in aamerking voor vervanging van 737 Classic's? Ik denk dat de Boeing 737-700's meer kans heeft om bij de KLM oudere 737's te vervangen. Ik zou me ook niet verbazen dat KLM in vergelijking met Air France toch voor een paar Airbussen zou kiezen. Zo zou de KLM als het bij Airbus zou kunnen bestelen: A319, A320 en A321.
Ik las net ook dat KLM ook bezig is om te kijken naar vervanging van de MD-11 toestellen en gedadigen zijn Airbus A350 of Boeing 787. Ik geloof dat KLM druk bezig is om haar vloot ingrijpend vernieuwt, maar de megaorder is nog niet uitgesloten. Minstens doet de KLM niet alleen zijn in eentje, maar doet ook gezamenlijk met Air France samen om de totale vloot doorlichten of paar toestellen nog te vervangen zijn.
Ik ben reuze benieuwd hoe KLM-AF gaat doen met talloze bestellingen te plaatsen bij Airbus én Boeing.
Maar de Europese vloot bestaat nog wel uit mix van Boeings 737 Classic en Boeings 737NG's. Welkle tijpes komen dan in aamerking voor vervanging van 737 Classic's? Ik denk dat de Boeing 737-700's meer kans heeft om bij de KLM oudere 737's te vervangen. Ik zou me ook niet verbazen dat KLM in vergelijking met Air France toch voor een paar Airbussen zou kiezen. Zo zou de KLM als het bij Airbus zou kunnen bestelen: A319, A320 en A321.
Ik las net ook dat KLM ook bezig is om te kijken naar vervanging van de MD-11 toestellen en gedadigen zijn Airbus A350 of Boeing 787. Ik geloof dat KLM druk bezig is om haar vloot ingrijpend vernieuwt, maar de megaorder is nog niet uitgesloten. Minstens doet de KLM niet alleen zijn in eentje, maar doet ook gezamenlijk met Air France samen om de totale vloot doorlichten of paar toestellen nog te vervangen zijn.
Ik ben reuze benieuwd hoe KLM-AF gaat doen met talloze bestellingen te plaatsen bij Airbus én Boeing.