Wat gaat er nu gebeuren na DBR?

Berven

New member
Naast de rommelige en chaotische situatie bij EAG en DBR, rijst de vraag over vakantievervoer in de zomermaanden. Hoe zit allemaal in elkaar?

Gaan de DBR 757's weg uit Nederland? Of blijven ze toch gebruiken voor Holland Exel? Ik zou wel denken dat MP een paar nieuwe A320's toestellen willen bestellen als een uitbreiding van haar vloot. In ieder geval, als DBR op de fles gaat, gaan de contracten van de reisorganisatie Sudtours mogelijk naar MP en HV. We moeten ook rekening mee houden met vakantievluchten van nieuwe chartermaatschapiijen uit Nederland, Vip Air of Magic Blue.

Het is voor de luchtvaart in Nederland wel erg roerige tijd aangebroken waar duidelijkheid ver weg is. Maar we kunnen beter ontwikkelingen afwachten van topics: Oeps, Oorlog? via Holland-Exel forum. De situatie lijkt verdacht veel op van Belgische luchtvaartwereld, waar veel luchtvaartmaatschappijen op fles zijn gegaan door mismanagement of wanbeleid. Ik kan me voorstellen dat reisorganisaties nu bezig opnieuw gaan regelen met de contracten van luchtvaartmaatschappijen voor de zomer 2005. Het wordt een zeer drukke zomer voor Transavia en Martinair, volgens de gerammel in de luchtvaartwereld.
 
DBR

DBR

Voorlopig staan 2 ex-DBR 757's gederegistreerd op SPL/O. Heb vernomen dat #3 op FRA staat bij Condor en dat 1 motor vervangen moet worden.
End of an era...sure thing!:huilt:
 
Back
Top