Wat doe je in de lucht?

Wij doen altijd wie het langst met zijn ogen dicht
op het handje
straight & level kan blijven vliegen... :kiss:

of soms..
als we die dag heel veel chemtrails moeten verspreiden..
doen we boter, kaas en eieren.. :bwah:
 
:D:D

De eerste is dr ingetrapt. Wie volgt.

Hij is er helemaal niet ingetrapt. We doen echt geen reet. Even opgestegen vanuit Londen. Beetje op de TCAS kijken. CPDLC met maastricht, daarna de hele Daily Mail doorgebladerd plus de EK special van de V. I. Toen een steak en salade voor lunch, daarna in de club galley nootjes en vanille ijs gehaald en vervolgens de Times gelezen en weer geland in BAH in een zandstormpje (dat dan weer wel). Dan moet je je dus echt vervelen........... Wat een job!!!! :blabla:

De groeten. (Verlaat Ryanair nou eens voor een echte maatschappij.. :biertje: )
 
Als ik maar geen longhaul of nachtstops moet. Lekker twee raw data visuals gedaan vandaag en een student geleerd dat hij het gas dicht moet doen als hij op 10ft level vliegt omdat je anders nooit de grond raakt. Heerlijk.
Het blijft beter dan werken.
 
Jawel hoor. Boeing geeft ons altijd meerdere soorten ijs mee, netjes in een doos Dry-ice. Op een gewone doordeweekse dag moet ik het echter zelf meenemen en daar is overload te lui voor. Denk niet dat we MOL er van kunnen overtuigen om dat soort dingen voor ons te organiseren.
 
Aviate, navigate, communicate!!

De eerste 2 regelt Sjefke, aka. du'n automatieke piloot, dus blijft er maar 1 ding over.
Beppen met die'n andere en da mopke.

En als die uitgemiept zijn gewoon mijn tijdschriftjes en het krantje.
 
En als je uitgepraat bent met je collega, gezellige een beetje kleppen met ATC over de nieuwe kleuren van Martinair, WW2 bommen op de Polderbaan of de oranje Fokker 50 van VLM. Ook krijgen we iedere dag de Spits aangereikt, wat prima leesvoer is tijdens een rustmomentje.
 
Back
Top