Waneer, oh waneer...

Met die linker en middelste heb ik een tijd lang een crashpad moeten delen in Denver... Don't ask.. I know.. Please don't tell my gf.

:)
FD
 
Kijk, dat bedoel ik nou.

Ben net 3 dagen onderweg met Lufthansa, en ik zou zweren dat die meiden van FD een bikini dragen.

Dus, als ze meekomen naar de BBQ, FD, laat ze dan wel in uniform komen!
 
Roadkill het zal je deugd doen dat ze het Easyjet uniform wederom gaan aanpakken. Of het een verbetering wordt moeten we nog even afwachten
 
Lijkt me geen strak plan MD11, met die helemaal links heb ik een tijdje wat gehad... Denk dat mn vriendin me afmaakt als ik haar naar NL meeneem ipv haar :)

FD
 
Heb de christine le duc postorder catalogus doorgestuurd maar we moeten ook een oplossing vinden voor het hoge aantal ''mannelijke'' cabine personeel.
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Lijkt me geen strak plan MD11, met die helemaal links heb ik een tijdje wat gehad... Denk dat mn vriendin me afmaakt als ik haar naar NL meeneem ipv haar :)

FD

Jij hebt ook weinig voor je medemens over :cool:
 
Het mannelijk cabine personeel.... Dan bedoel je het deel waarvan er bewezen is dat ze een xy chromosoom paar hebben of waarvan we het alleen vermoeden?
hay.gif
greddy2.gif


Ik zeg: mannen in pak. Voor de dames vinden we wel in die gids van jou...:D
 
joh ik maak geregeld vliegtuigen schoon op ehv. en kom daar verschillende crews tegen. to be honest, de turkse maatschappijen hebben echt een selectie op uiterlijk daar lopen echt mooie vrouwen tussen.

trouwens als je het uniform van klm lelijk vind wat vind je dan van die van transavia of martinair, dan vind ik klm nog modern
 
In Turkije is de wereld nog in orde, daar ben je als piloot nog de held van het dorp en zijn de stewardessen nog mooi....
 
Iets heel anders:We ruilen bij CLH een aantal visueel minder begenadigde stessen in voor een aantal getinte cleaneressen uit FRA - want sodemekrake , die worden steeds mooier!!En als je er in een cleaners-overall al lekker uitziet..
Let maar eens op in je volgende FRA-turnaround.
 
Back
Top