Waneer, oh waneer...

Roadkill

New member
Waneer gaat het nou toch gebeuren??! Nee, ik heb het niet over een aanname brief van de KLM gericht aan de heer Roadkill (mag ik bedanken?). Het gaat hier om de belangrijke vraag, waneer gaat KLM nou eindelijk eens het uniform van hun stewardessen vervangen?

Wat zien die dingen er ouderwets uit zeg! Brede shouders, hoog afgesneden jasje. Vreselijk gewoon. Alles schreeuwt jaren tachtig en ik geloof dat we nu toch al erg dichtbij het jaar 2006 zitten. En dan hebben we het nog niet eens over dat vletse blauw. Leuke kleur voor vliegtuigen hoor maar voor een uniform....nou nee.

Alleen de allerslanksten stewardessen kunnen er nog een beetje mee wegkomen, maar - als ik zo eens rondkijk op Schiphol - daar zijn er niet zo veel van.

Het is toch een beetje genant om als Nederlander op een buitenlands vliegveld een KLM crew tegen te komen. Ambassadeurs van het land en dergelijke...

p.s. Goh, wat ben ik onaardig vandaag :)
 
Noem mij ouderwets maar ik ben het niet met je eens...

Ik vind het een degelijk, inderdaad conservatief, uniform. Wellicht hier en daar ruimte voor verbetering, maar in de grote lijnen, ok ! typisch KLM, weinig aan doen !
 
Oke, ik noem je ouderwets :)

Degelijk is het wel. Zou leuk zijn als het ook charmant en/of stijlvol zou zijn.

Bereid toe te geven dat er belangrijkere dingen in de wereld zijn.
 
Ik snap niet waar je je druk om maakt......kom onze mädels en uniformen eens bekijken. Ik schaam me altijd kapot als ik eens met een paar van die schönheiten door het bemanningcentrum in AMS loop.
 
Sinds wanneer wordt wanneer geschreven met een enkele N ?

Al trouwens eens in Engeland op een grote luchthaven geweest? Daar ligt nog een hoop werk voor je vwb uniformen!
 
Juist, met name die BA stessen in die soepjurken

maar daar staan dan wel de Virgin stessen positief tegenover!
(niet alleen de uniformen ook de inhoud)
 
Ja, in Engeland....maar dat is iets anders. Reden dat ik de KLM noem is omdat ik toch een soort nationale trots gevoel heb wat betreft dat bedrijf (hoe misplaats mischien dan ook).

Als je het over echt lelijke uniformen hebt dan zou ik graag easyJet voordragen als de nummer een. Jammer dat ik dom ben en niet weet hoe ik plaatjes in moet plakken in dit programma (en ik kan ook al niet spellen merk ik) anders zou het wellicht leuk zijn een selectie van uniformen te laten zien zodat we tot een consensus nummer een kunnen komen.
 
Vrij simpel

Vrij simpel

Mijn manier van plaatjes plakken:

Plaatje opzoeken op internet, rechtsklikken op plaatje en op eigenschappen de url highlighten, druk CTRL+C.

Op Airwork een Post openen en dan op IMG klikken. (Deze optie staat tussen het tekstvak en de smileys) Daar kan je met CTRL+V de link "peesten" als je de cursor in het witte vak zet.

bnkold.gif
 
Het is natuurlijk niet alleen het uniform. Wat er in zit is ook erg belangrijk en daar scoren de Amerikaanse maatschapijen over het algemeen niet zo goed. En dan druk ik me diplomatiek uit.
 
Oorspronkelijk gepost door Bora Bora
... en daar scoren de Amerikaanse maatschapijen over het algemeen niet zo goed. En dan druk ik me diplomatiek uit.

Vlieg maar eens transatlantisch met Delta ..... dan kun je je niet eens meer diplomatiek uitdrukken :bwah:
 
Zo ver hoef je niet te kijken, ik kan me helemaal in Oboema inleven. ams-fra met lh en je weet genoeg!

Cheers!
 
Helaas wel ja.

Die Hansa-uniformen laten die van de KLM eruit zien als Baywatch-bikini's...

De Overall van KLM TD heeft nog een betere pasvorm dan die foute donkerblauwe broeken.
 
Ja, sinds wanneer dragen stewardessen broeken?

Lekker strakke broeken zou ik nog niet eens zo veel op tegen hebben maar het zijn vaak van die vormloze zoutzakken die gedragen worden.

Ik blijf er bij, easyJet is het ergste (heb je die broeken al eens gezien?)
 
Re: Waneer, oh waneer...

Oorspronkelijk gepost door Roadkill


Alleen de allerslanksten stewardessen kunnen er nog een beetje mee wegkomen



Da's toch juist een perfecte eigenschap van een vrouwenuniform? Dan zie je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt!:kiss:
 
Tsja bij de meeste major airlines is het natuurlijk een groot drama..

Maar bij de meeste regionals lopen wel wat leuke dingen rond hoor.... Van die 'net klaar met college' types die niet weten wat ze willen met hun leven..

Ook bij de meeste LCC's (die een hoop moeten aannemen op het moment) loopt links en rechts af en toe wat leuks rond.

Mijn europese stem gaat naar Virgin! Laatst op LA met een paar wat gedronken in het hotel... nou nou nou..

values.jpg


(Pinnacle)

En onderstaande meiden (foto gemaakt in Mexico afgelopen spring break heheeh) werken alle 4 bij SkyWest, dus die hebben ook aardig wat jong spul aangenomen..... Er is hoop voor de toekomst hier!

375767354_l.jpg
 
Last edited:
Back
Top