Waarom ik heet zoals ik heet

Interessant? Ja, eens het er niet meer staat wel, blijkbaar.
Was een fotootje van mijn toestel, met zijn doopnaam.
CSABA, dus, naar de vorige eigenaar.
 
Ik heb 'm gezien, vanmorgen. Maar waarom staat dat fotootje er nu niet meer, dan?
Copyright violation?

Ik dacht dat dit het begin ging worden van een draadje waarin iedereen ging uitleggen hoe hij / zij aan hun nickname zijn gekomen, dus ik werd benieuwd naar de drie reacties intussen. Alleen om er achter te komen dat de startpost was weg-geëdit.

???
 
De foto stond ergens waar ze niet hoorde te staan, en is er dus terug weggehaald. kZal eens kijken om ze op picasa of zoiets te zetten.
 
Last edited:
Ik heb 'm gezien, vanmorgen. Maar waarom staat dat fotootje er nu niet meer, dan?
Copyright violation?

Ik dacht dat dit het begin ging worden van een draadje waarin iedereen ging uitleggen hoe hij / zij aan hun nickname zijn gekomen, dus ik werd benieuwd naar de drie reacties intussen. Alleen om er achter te komen dat de startpost was weg-geëdit.

???

Leuk blog ericje
 
Proficiat! Eindelijk door de papiermolen geraakt?
Nu nog hopen op mooi weer en vliegen maar! :biertje:
 
I
Ik dacht dat dit het begin ging worden van een draadje waarin iedereen ging uitleggen hoe hij / zij aan hun nickname zijn gekomen.

Dat maar doen dan?
Ben in de bar een prima wingman.
Winking = Wingman + King (Air). Wingking, als je dan de G weghaald is het knipogen, iets wat ik als wingman weer doe ;) Wat een onzin he!
 
Last edited:
Cool,
heeft -ie echt Hongarije-Sydney gevlogen (die vorige eigenaar dan, waarschijnlijk, maar in ieder geval je toestel)?

Om wat opvolging te geven aan mijn eigen aanzet:
Toen ik mijn nickname moest gaan verzinnen was ik net aan het oriënteren geslagen hoe en waar ik mijn PPL wilde gan halen (jullie hebben inmiddels allemaal mijn blog al gelezen, natuurlijk ;) ). Ik was net tot de conclusie gekomen dat ik in een knuppelgestuurd toestel zou eindigen, in tegenstelling tot de yoke van bijvoorbeeld een C172 of PA-28. Stick and rudder vliegen, dus.
Verder is het een quote uit Die Hard 2 waar Bruce Willis in het begin lest op een C172 (en later een 747 op "zijn" vliegveldje landt). "Stick and Rudder. Stick and Rudder. Just fly the damn plane" herhaalt -ie dan zijn instructeur op long final.
Ach, en verder een slappe brug trekkend naar Guns 'N Roses kwam ik zo op stickNrudder. Niet echt spectaculair dus, maar wel enigszins toepasselijk (soon, I hope).
 
heeft -ie echt Hongarije-Sydney gevlogen
Mijn toestel zeker niet, er staan maar 30 uren op. Maar er is ooit zo'n raid geweest, in 2003 dacht ik, en de fabriek is daar zo fier over dat ze zo'n stickers op alle toestellen van dit model aanbrengen. Het is een van de weinige die ik liet hangen.
 
Back
Top