Waar wordt nog aangenomen?!

aviationcareer

New member
Dag allemaal,


Ik heb een vraag?

-------------------------------------------------------------------------------
Waar wordt er op dit moment nog aangenomen? (World wide)
-------------------------------------------------------------------------------

Omwille van de MEGA economische malaise worldwide denk ik dat ik het antwoord al weet maar toch!

NERGENS!!!!


Wie durft op deze vraag een antwoord te geven!?

Groeten,

""""Aviation Career""""
 
Je hebt het antwoord al gegeven op je eigen vraag! Daarbij ben je dan ook meteen de waaghals die hier antwoord op durft te geven.

Grtz Mike5
 
Pegasus neemt (of iig nam afgelopen weken) self-sponsored mensen aan voor zomerseizoen.
Lionair (Indonesie) neemt ook ook self-sponsored mensen aan met vast contract (maar 3e wereldland salaris).
 
Wizzair en Ryanair nemen zowieso aan, volgensmij easyjet ook nog (correct me if I'm wrong). Cargolux zoekt ervaren F/Os voor de 747 (maar hoeft niet rated te zijn), Condor in Duitsland (moet je wel Duits kunnen - maar weet niet of je er als Nederlander een kans zou hebben al zou je Duits kunnen), Thomas Cook (maar volgensmij alleen van bepaalde vliegscholen). Ik noem maar wat.
 
Ryanair, 420 man dit jaar.
Emirates
Etihad
Cargolux
Turkish Airlines
Aer Lingus
KLM
ANA
JAL
Korean
Quatar
Condor
Wizzair
Air Berlin
Easyjet
Gulf Air
Nasair
Air Arabia
Tiger
Jetstar Asia



Geloof ik, zo uit mn hoofd, kan zijn dat er een paar (tijdelijk) gestopt zijn. Er is behoorlijk vraag naar vliegers. De grote vraag is of dat zo blijft.
 
KLM neemt niet meer aan...Zeker geen abinitio's en ook geen low houred 737 piloten helaas ;). Waarschijnlijk pas weer tegen 2010 is mij gezegd
 
KLM neemt niet meer aan...Zeker geen abinitio's en ook geen low houred 737 piloten helaas ;). Waarschijnlijk pas weer tegen 2010 is mij gezegd

Op z'n vroegst.. Dat dacht men in december toen er een aantal jongens met ervaring uit de selectie werden gezet voor de COVA. Die werden verteld dat ze op zn vroegst in 2010 weer opnieuw langs mochten komen Op dit moment spreek men over een overtolligheid van 150 vliegers !En als ze dan weer gaan aannemen gaan alle wachtende KLS ers voor.....:wegkwijt:
 
Alles ligt stil bij KLM, er zijn vrijwel alleen nog maar (interne) vacatures voor F/O en Gezagvoerder E190.
 
Weet niet of die lijst hierboven klopt.

Ik heb gesolliciteerd bij Etihad, Air Arabia en bij Al Jazeera. Ben type rated etc., krijg geen reaktie.

easyJet neemt alleen mensen van CTC aan op een tijdelijk zomercontract. Air Berlin heeft ook een stop, net met wat jongens gesproken.

Koresan en vele andere airlines vragen wel vliegers, alleen met ervaring!
 
Alles ligt stil bij KLM, er zijn vrijwel alleen nog maar (interne) vacatures voor F/O en Gezagvoerder E190.

Dat is inderdaad wat ik ook te horen kreeg. 2010 mocht ik t nog ens proberen en zoals t er nu uitziet gaat dat eventueel nog wel een jaartje later worden. We zien wel!
 
Weet niet of die lijst hierboven klopt.

Ik heb gesolliciteerd bij Etihad, Air Arabia en bij Al Jazeera. Ben type rated etc., krijg geen reaktie.

easyJet neemt alleen mensen van CTC aan op een tijdelijk zomercontract. Air Berlin heeft ook een stop, net met wat jongens gesproken.

Koresan en vele andere airlines vragen wel vliegers, alleen met ervaring!

Probeer Qatar Airways eens, http://www.qatarairways.com/global/en/jobs/hr_flightcrew_applynow.html even naar beneden scrollen en je ziet 2 mogelijkheden!

Staat alleen voor de 777 maar wat ik allemaal hoor zoeken ze voor de airbusvloot ook nog altijd mensen omdat ze er gewoon te weinig hebben!
 
Job Market

Job Market

There's very little out there when it comes to jobs.

My advice:- If you have a job try to hang on even if it isn't the greatest company.

The last thing you want to do is end up at the bottom of the list of another company. When they cut back you'll be out of a job. More cuts are coming. A lot of Airlines are still out of step with the market.

Do not give up a full time job for a contract/Expat position. These jobs are the first to go in a downturn.
 
Hee Fish,

Condor in Duitsland (moet je wel Duits kunnen - maar weet niet of je er als Nederlander een kans zou hebben al zou je Duits kunnen)

?? slechte ervaringen met Duitsers ofzo??
 
Wizzair en Ryanair nemen zowieso aan, volgensmij easyjet ook nog (correct me if I'm wrong). Cargolux zoekt ervaren F/Os voor de 747 (maar hoeft niet rated te zijn), Condor in Duitsland (moet je wel Duits kunnen - maar weet niet of je er als Nederlander een kans zou hebben al zou je Duits kunnen), Thomas Cook (maar volgensmij alleen van bepaalde vliegscholen). Ik noem maar wat.

Bij Condor vliegen al enkele NL'ers, dus: no problem.
 
Hee Fish,



?? slechte ervaringen met Duitsers ofzo??

Haha, nee hoor, ik werk zelf ook in Duitsland.

Ik wist gewoon niet zeker of je daar als Nederlander aan de slag kon; maar dat kan dus kennelijk gewoon :) (zoals hierboven gezegd)
 
Back
Top