Waar gaan de KLC F100's naar toe?

Boss du Manche

New member
Wie weet er naar welk bedrijf de 15 Fokker 100's gaan, die recentelijk zijn verkocht? Schijnt een bedrijf te zijn in het Midden Oosten, die Hadj-vluchten ermee gaat uitvoeren

Wie weet er welk bedrijf de recruitment gaat doen voor deze kisten?

Alvast bedankt.
 
Ik heb het geluk gehad om uit mijn reserve te zijn opgeroepen voor een testvluchtje met de toen nog potentiele kopers van Amsterdam naar Rotterdam. Het waren 3 man een Saoudi een Turk en ik geloof een Rus. We hadden een 747-400 gezagvoerder mee van Syrian die een beetje mee was voor het vlieg technische aspect van de potentiele koop. Hij vertelde ons dat ze iets van charters wilden gaan vliegen vanuit Baku, Azerbeijan. En dat ze als het doorging gingen trainen in Hoofddorp en ook nog wat linetraining van KLC erbij wilde kopen!
Het bedrijf dat er achter zit heeft ook een fabriek in azie waar ze sigaretten maken en ze bouwen ook een oud model peugeot voor de aziatische markt. Ze werden opgehaald op Rotterdam met een Gulfstream III de HZ-RC3, dus misschien dat iemand zo kan achterhalen welk bedrijf er precies achter zit!
 
Back
Top