Vrolijk Kerstmis namens Ryanair

Binky Junior

New member
Airworkers,

:biertje: Wij Nederlanders, als het gaat om de luchtvaart dan is het KLM-Blauw, want velen zijn hiermee opgegroeid. Desondanks, kent de luchtvaart meer dan KLM-blauw. Helaas is Air France daar een goed voorbeeld van. Wat denken de Duitsers wel niet, de naam Lufthansana is naast KLM wellicht een groter begrip in de luchtvaart.

Maar trots zoals wij Nederlanders zijn, wij laten ons niet kisten. Maatschappijen zoals EasyJet en Ryanair zijn in onze ogen slechts het laagje schuim van onze senseo die het kopje doet overstromen. Maar, zijn we dan geen Europeanen? Die blauwe nostalgie is onze droom. Betalen voor je broodje die nog geen eens aan de lokale supermarkt eis voldoet. Laat staan die koffie. De koffie die niet te zuipen is, sorry het is wel echt ...koffie.

Die onzin dat willen wij niet. "Low Cost" gatver, waar gaat de luchtvaart heen. KLM heeft nog altijd zijn eer en trots (hoe interpreteren de Fransen dit?). Ryanair heeft voor een Iers bedrijf veel berijkt in zeer korte tijd. Wellicht hun ondergang statistisch genomen. Qoute: Ik werk graag mee aan een maatschappij die uit een land komt waar onderdrukking een groot woord is en waar het volk verdiend wat het krijgtElke nacht waan ik me in een nachtmerrie, stel je voor dat ik morgen niet naar mn werk kan, ontslagen? Die KLM-Blauwe droom "shattered" voor mn ogen. Stel je voor, morgen is er geen blauw meer en nu? Wat moet ik nu gaan doen.

Misschien moet ik van gewoontes af en niet zoals mijn ouders als maar denken dat dinsdag de TV-Gids weer op de mat valt. Stel je eens voor...misschien is er volgende week dinsdag geen TV-Gids. Wat moeten we dan?
Die angst heb ik niet meer, we zijn allemaal hetzelfde, helaas...lezende de berichten op deze forum...we zijn allemaal anders.
 
Zo lang is er niet gevlogen denk ik BC, meer lang :biertje: Want waar gaat dit over? Binky, RYR is vast heel blij met een vlieger zoals jij. Waar heb jij je psychologische keuring trouwens gedaan? :kerst:
 
pritovaduls capicori!

sjam proval di rosti binky junior!

sjalava con tresbaldi conservatum

con visi sjimmie sjokker
 
Wij hoorden gister een RYR vlucht op de frequentie waarvan de piloot dus serieus de letter 'R' niet scheen te kunnen uitspreken. Het was meer 'thwee' ipv 'three' en 'wogew' en 'wyanaiw'. Hoe krijgt zo iemand een RT licence en een baan bij RYR? We hebben er wel om gelachen, maar zou het misschien Binky geweest zijn? :eek:
 
Last edited:
Misschien wilde hij wel op dezelfde "golflengte" komen als de verkeersleiding. :airforce: Verbaas me over het niveau van sommigen zuid europese ATC. Buiten de R ontbreken daar soms wel meer letters! En NEE ik heb niet gedronken :biertje:
 
Wij hoorden gister een RYR vlucht op de frequentie waarvan de piloot dus serieus de letter 'R' niet scheen te kunnen uitspreken. Het was meer 'thwee' ipv 'three' en 'woger' en 'wyanaiw'. Hoe krijgt zo iemand een RT licence en een baan bij RYR? We hebben er wel om gelachen, maar zou het misschien Binky geweest zijn? :eek:

Wel grappig om te horen dat ie de eerste r in roger niet kan uitspreken maar de tweede r wel.
 
Ja apart he Turning Final, vonden wij ook. :) Maar speciaal voor jou m'n post even gecorrigeerd, want alle r's waren w's. :D
 
Wij hoorden gister een RYR vlucht op de frequentie waarvan de piloot dus serieus de letter 'R' niet scheen te kunnen uitspreken. Het was meer 'thwee' ipv 'three' en 'wogew' en 'wyanaiw'. Hoe krijgt zo iemand een RT licence en een baan bij RYR? We hebben er wel om gelachen, maar zou het misschien Binky geweest zijn? :eek:

Misschien wilde de betreffende piloteur zijn Nederlandse identiteit verdoezelen door de R een keer niet overdRRRRRRRRReven RRRRRollend uit te braken over de RT (a la KLM)!!
 
Back
Top