Vraagje aan EMB ERJ vleigers

kwestie van gewenning, paar keer mee stoeien en je kunt er mee vliegen. Net als de bus met de sidestick ook een kwestie van gewenning.

cheerio,

PS'99
 
Krijg je, na het behalen van je typerating, ook zo'n ding cadeau om op je fietsstuur te doen?

HN3122.jpg
 
We zijn toch Hollanders, fietsen vinden we dus erg fijn. Het werkt eigenlijk best prettig met zo'n stuurtje, door het geknakte midden kan je precies op de pfd kijken vanuit je luie stoel. Wel balen dat je niet in die cabine kan staan als je boven de 185cm bent.
 
Je hebt het geeneens door. Vindt het minder wennen dan een sidestick. (was dan wel een cirrus, maar is ook een sidestick)

[edit]

De Hawker heeft ongeveer hetzelfde, maar die is nog veel dunner. De EMB voelen wat beter aan imho
 
Mannen,
Harstikke leuk deze input, maar ik weet dus nog steeds niks.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik zo min (het liefst geen) belasting kan betalen als contractor op die inderdaad 145, trapbrommerbak in Luxemburg?
Please!
 
Mannen,
Harstikke leuk deze input, maar ik weet dus nog steeds niks.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik zo min (het liefst geen) belasting kan betalen als contractor op die inderdaad 145, trapbrommerbak in Luxemburg?
Please!
Belasting betalen doe je altijd
 
Back
Top