Voor de wisselaars

Robin200

New member
Ben er na 4 weken recherche uit wie er in November onder de noemer Dienstbekleidung geld heeft ingehouden op mijn salaris. De oude werkgever CLH blijkt hiertoe opdracht te hebben gegeven (na 3 jaar :wegkwijt:). Het is per ommegaande teruggedraaid door passage, maar heeft wel de nodige moeite gekost. Het frappante is dat hetzelfde bedrag ook al op mijn laatste loonstrook van CLH was ingehouden.
Hou jullie strookjes dus goed in de gaten.

Heeft iemand btw al eens een afwijzing mbt winstuitkering 2007 binnen (van een rechtbank bedoel ik)?
 
Okay, om wat voor bedrag ging het dan? niet die €7,83 ofzo, toch? Ik heb het even gecheckt maar geen opvallende bedragen gevonden.
 
scheisse Barber.

Het ging niet om de maandelijkse bijdrage (Kleidergeld), maar om een andere aftrekpost die de naam Dienstbekleidung meekreeg. Ging om een duidelijk groter bedrag (120+). Ik denk dat het de moeite waard is voor degenen die net als ik in het jaar van wisselen op de laatste afrekening van CLH deze aftrekpost hebben meegekregen (ik had mijn Kleiderkonto destijds in juni al opgemaakt en ben in oktober gewisseld, ik moest dus wat terugbetalen). Blijkbaar zit er in het boekhoudsysteem tussen de Kleiderkammer - CLH - DLH een bug. In de gaten houden dus op je maandafrekening, want niemand anders doet het voor je.
 
Back
Top