"Voldoende" resultaat....

Big-W

New member
Kom net terug van vakantie, ren naar de brievenbus... en ja hoor daar ligt ie. De terugkoppeling van het psygo-onderzoek van de KLS-FA.

Na het lezen van het rapport, viel mij gelijk op dat het 'maar' een voldoende resultaat was. Terwijl ik bij de inteligentie testen ruim boven gem had gescoord. En tevens bij de persoonlijkheids vragen voldoende had gescoord.

Mijn vraag is: kan ik nog gebeuren dat ik alsnog op mijn FASE-I prestaties wordt afgewezen? Of is het: door is door. :confused:

15aug heb is FASE-II.

bedankt
Wouter
 
Krijg je tegenwoordig ook al een terugkoppeling na PO-1?
Of ga je nu door naar de GVSS?
En voldoende voor de psycho is niet zo slecht hoor...
Er zijn genoeg mensen aangenomen die matig hadden gescoord.
 
ik ga nu door naar de GVSS
de terusgkoppeling was na PO-II

PO-I en PO-II heten samen FASE-I... beetje verwarrend.....
thx
 
Nouja door is natuurlijk door...
Als je bij de Toelatings Commissie komt gaan ze alles met je doornemen. Maar als je resultaten niet goed genoeg zouden zijn gaan ze je niet uitnodigen voor een weekje simmen.
Zie je in Eelde de 15e... Als mijn vakantie weer voorbij is :rolleyes:
 
Voor een 18-jarige heb je een hoop fantasie inderdaad. Dacht dat je 21 (JAA) of 23 (FAA) voor een full ATPL moest zijn...

Tevens als je intelligentie (hoe spel je dat?) 'voldoende' is zul je toch zelf ook wel doorhebben dat het niet al te slim is om je naam op het internet te zetten op deze site..COVA kijkt ook mee, geloof me.

Succes iig. En voldoende is inderdaad een score waar ik me niet druk om zou maken. Genoeg mensen inderdaad die met een matige score door mochten.

FD
 
Back
Top