Vlucht naar Chania

partytrucker

New member
Yo Vliegende vrienden

Ik heb het genoegen om eens een vluchie te maken met jullie maatschappij.
Is er iemand hier die toevallig al weet of hij/zij die vlucht uitvoert op Vrijdag 28-5 om 0330LT
vluchtnr is HV 531
Schrok erg van de vertrektijd dacht dat de eerste kisten pas om 0430LT de lucht in gingen(Dit is trouwens gebaseerd op me eigen ervaring dat ik werkzaam was bij KLM.

Anyway als hier iemand is die die vlucht uitvoert zou het leuk vinden om evt. in de cockpit te kieken.

Ik weet dat er vaker mensen dit vroegen via de Airwork topics.Maar als je nooit wat vraagt kom je ook nooit ergens achter.

Gr P

Ps Een PM is altijd welkom met tips van Chania en omstreken.
 
Last edited:
Ha, heb jij even mazzel! Had je anders toch mooi met je snufferd om een uurtje of 2 's morgens voor een gesloten balie gestaan. Ik zeg dit topic heeft nu al z'n waarde bewezen! Hmmm 2uur langer in je bed of een kijkje in de cockpit. Ik weet wel wat ik zou kiezen:grijns:
 
Nou als ze me bellen weet ik nu toch al dat ik 2uur eerder me bed uit moet hahahha.

Neem aan dat je verkeerd heb begrepen Primer maar maakt niet uit iedereen heeft het wel eens bij het verkeerde eind.

Trouwens voor alle lezers nog een vraagje:Mijn vriendin is 20 wkn zwanger en die zou ik graag een plek geven met wat meer ruimte,is dat een goede reden om een plek voorin of bij de nooduitgang te vragen of heeft dit totaal geen nut?
Ik had Trans al gebeld maar die kunnen me niks garanderen.
Dus mochten er ideeen of opmerkingen zijn graag,anders check ik me morgenvroeg online in.

Gr P
 
Hmmmmmm,

20 weken zwanger klinkt voor mij als een PRM.....

Dus juist GEEN plek near emergency exits......

Ciao Steef
 
sjek..

ik had al een vermoeden dat het niet opging voor 20 wkn

by the way stevo das toch een mooie pic die je heb staan.

gr P.
 
Zag het vandaag op me meel Meneer 767-300 bedankt voor de info

Valt er toevallig nog ergens te achterhalen welke kist we krijgen?
Ik weet namelijk van me KLM periode welke rij bij welk type 737het beste is om mezelf even te parkeren voor pak weg 03.45 uur aan vliegtijd
Gr P
 
Last edited:
HZJ was idd de vlieg machine....heb lekker vluchie gehad 3 uur en 10 min.volgens mij hadde we een lekker briesje in de kont hangen.
Wel harde landing maar daardoor werd ik mooi wakker hahaha.

Gr P.
 
HZJ was idd de vlieg machine....heb lekker vluchie gehad 3 uur en 10 min.volgens mij hadde we een lekker briesje in de kont hangen.
Wel harde landing maar daardoor werd ik mooi wakker hahaha.

Gr P.

Wat is je definitie van een harde landing ? Je klinkt nu als een doorsnee toerist die een reactie op De Telegraaf plaatst.......
En nee , ik was het niet die 'm neerzette...... :)
 
Nou ik ben geen piloot nee maar ik heb ze echt wel beter meegemaakt.. dat wil niet zeggen dat ik daardoor meteen zeg dat ze het slecht hebben gedaan(er kunnen best wel wat redenen zijn dat de heren of dames voorin het tijd vonden om de vogel flink aan de grond te plakken).
 
Back
Top