papierprikker
New member
Toch een capaciteitsreductie als er 15 F100's vervangen worden door 10 kleinere erj's en 5 F70's. Of mis ik hier soms iets?
Toch een capaciteitsreductie als er 15 F100's vervangen worden door 10 kleinere erj's en 5 F70's. Of mis ik hier soms iets?
De F50 gaat wel ff door tot 2013. Technisch nog prima in orde (als er weinig in zit, kan er ook weinig kapot) en relatief goedkoop. Het zou geldverspilling zijn om er een andere prop voor te kopen. Leuk dat een Q400 veel harder kan, maar hoe vel zou dat schelen op een AMS-BRU? 2 minuten?of gaan ze gewoon door met de F50 tot het einde...
De Embraer is zelfs nog geavanceerder dan de E145 enigste wat er bij in de buurt kan komen is de 777.
(Als je die A310 vergelijkt met een 737NG van nu dan lijkt de 737 op het eerste gezicht een modernere cockpit te hebben. Maar schijn bedriegt! Echt doordachte avionica is wel iets anders dan een vliegtuig een beetje leuk oppimpen met wat mooie LCD schermen. Nouja, één blik op het overheadpaneel zegt eigenlijk al genoeg.)
Wat voor alert inhibition praat je over op de Fokker Bergje? Alle failures komen op de Eicas met een single of triple chime. EGPWS alerts standaard materiaal en inhibits kan ff niet denken over nog andere alerts die je wil cancellen.