VLM technical questions

papa_petje

New member
Misschien dat iemand me kan helpen. Ik heb komende maandag de grading voor VLM en weet dat ik een aantal technical questions zal krijgen. Weet iemand wat voor vragen ik kan verwachten?

Alvast bedankt. :D
 
Bon tardi

Ik heb geen idee papa. Maar ik hoop dat de rest hier wat info voor je heeft.

Het kan trouwens nooit kwaad om ace the technical pilot interview nog eens door te nemen.

Iemand nog info??

Te awero
 
Ik zou het je ook niet durven te vertellen. Het is de eerste keer dat VLM de selecties op deze manier doet. Maar ik zou uitgaan van wat standaard atpl vragen over dingen als engine, hydraulics en dat soort aircraft systems.
 
En nog een beetje performance. Screenheight, V1, climb segmenten, cat II/III en al het andere dat de gemiddelde piloot allang weer vergeten is.

Maar idd, zoals Honey W zegt, alles is in een nieuw jasje gegoten qua selectie.

Je bent dus proefkonijn.....
 
Net als bij AHFC. Daar werd ons ook verteld dat we de eersten zullen zijn die de nieuwe testen zullen maken.

Capt. Kebab .... vloog jij ook niet bij Air Nostrum (Denim air)?
 
Ha die Papa-Petje,
Zou het echt niet weten, maar misschien moet je je voorbereiden op rug-wind-landingen; op EHRD zie ik die jongens altijd landen vanuit de richting waar ze vandaan komen, ongeacht de wind ... scheelt weer een circuitje en een hoop pegels .... :D
 
Dat klopt! Ik zou naar Wizzair gaan maar uiteindelijk is er niks van tercht gekomen. "Administratieve problemen" was hun antwoord. Dat ik moet wachten totdat ze me weer zouden oproepen maar ja ...
 
Ok, hopenlijk werkt de bank straks nog met je mee voor de kosten bij VLM. Al zou ik denk ik toch nog bij andere airlines met a320 proberen. Anders wordt het wel erg zonde van je geld.
 
@ PP,

nee, da's Rish Kebab. Al een tijdje niet meer op dit BB gezien. Laatste (en eerste) keer dat ik hem zag was vijf uur s'ochtends in een LUXse club, een jaar geleden. Hij zit nu op een lichtblauwe Fk50.
 
Back
Top