vliegscholen

Je hoeft inderdaad niet aan je handje worden begeleid. Uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf voor elkaar zien te krijgen. Maar waarom kiest men dan niet voor een de helft goedkopere opleiding die ook goed kan zijn. Het heeft dus geen enkele zin om 40000 euro meer te betalen en voor dat geld niets extra's te ontvangen.
 
Best Iz,

Ben het niet helemaal eens met je. Je bent natuurlijk altijd zelf de persoon die de selectie doet. Maar je moet natuurlijk wel de kans krijgen om een selectie te doen. De NLS (voornamelijk) en KLS geven deze mogelijkheid meer dan andere vliegscholen. Maar daar hangt dan weer een prijskaartje aan.

Heb zelf Martinair gedaan, maar die zijn nog veel duurder. Maar ik zal mij inhouden, en het houden bij de woorden "Martinair gewoon niet doen".

Grtz Mike5.
 
Ik heb 18 maanden over de NLS gedaan en na een jaar een baan gevonden.

Hoewel ik absoluut geen reclame voor de NLS wil maken en ik niet weet hoe de NLS zich gaat ontwikkelen nu alles in Portugal loopt, wil ik wel de NLS adviseren.

Mijn werkgever nodigd bijvoorbeeld alleen maar NLS-ers uit. Dat is hun officiele beleid omdat statistisch gezien een NLS-er minder snel zal worden afgewezen dan een vrije markter en de verdere opleidingsresultaten bij de maatschappij beter zijn. Dat scheelt dus geld, tenslotte is een grading voor elke afgewezen kandidaat weggegooid geld.

Daarnaast kom je ook alleen maar bij de KLM terecht met NLS of KLS en dat geld in mindere mate ook voor Transavia.

Het is wel heel duur, maar ik denk dat de kans op snelle doorstroom groter is als je via zo'n opleiding gaat. Je hoort mij overigens niet zeggen dat een NLS er beter is dan een vrijemarkter.

Succes allemaal!
 
Mijn werkgever is Denim Air en vragen te veel geld voor een lullige F50 rating met daarna een honger loontje.
Zal ik je wat vertellen ,kwaliteit heeft niks met de school te maken, dat heeft alleen maar met de persoon te maken.
En dat Denim toevallig een paar vriendjes bij de NLS heeft ,is dan een voordeel voor NLSers. In Nederland is het alleen maar vriendjes politiek tussen NLS,KLS,luchtmacht eenerzijds en KLM,Trans anderzijds.
Gelukkig is Europa heel groot en zegt het buiten nederland niks, maakt het niet uit welke vliegschool je gedaan hebt.

Het is heel simpel, makkelijkste weg naar een baan is NLS,KLS.
Anders moet je het zo goedkoop mogelijk doen en daarna meteen rating met uren.

Cheers
 
Back
Top