Video B777 en geluidsopnames

Q-nimbus

Active member
Hallo,

Ik ben bezig een video te maken over mijn dagelijkse leven. Nou heb ik 95% gefilmd, maar ik heb nog 2 dingen nodig:

- Een KLM 777 gefilmd van buiten tijdens de T/O en de landing. Liefst een beetje fatsoenlijke kwaliteit, in normaal weer. Helemaal super zou het zijn als het vanuit meerdere perspectieven is gefilmd.
- ATC geluidsopnames. Gewoon normaal TWR, APP, DEP etc. Filmen is één ding, RT opnemen weer iets heel anders.

Voor de duidelijkheid: het mogen dus gewoon 'amateur' opnames zijn. Degene die wat voor me heeft of weet waar ik het kan halen ben ik zeer dankbaar, zal in de credits en 'The Making Of' worden opgenomen, en krijgt een dikke zoen en een biertje.

alvast bedankt,

Q
 
Ik kan je helaas ook niet verder helpen, maar ook ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!

Greetz,
PH-FLY
 
www.atcbox.com. Daarop te beluisteren life ATC. Je kan kiezen wat : ARR, TWR, enz.

Succes en ik benieuwd naar het resultaat.

Klopt, was ik dan ook van plan te gebruiken, je moet alleen nog ff de juiste opnamesoftware hebben.

Ik weet niet of je daar ook interesse in hebt maar ik kan ook radarbeelden opnemen
 
@Kaaskopje: welke software heb je daar voor nodig? Met een paar radarbeelden maak je me ook heel erg blij!

Voor wat betreft zelf naar EHAM: hebben jullie het weer de afgelopen weken meegemaakt?
 
Ik gebruik Camtasia Studio 5 voor het opnemen van beeld en geluid.

Als voorbeeld heb ik net even een radarfilmpje op youtube geplaatst, ik zal het zo hier plaatsen en geluidsopname zal ik straks ook even een voorbeeldje van uploaden.

Edit:
Hier is het filmpje, kwaliteit is wel bar slecht geworden maarja :(
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qQX1pW4G5yY[/youtube]

Zelfde filmpje, iets betere kwaliteit:
 
Last edited:
- Een KLM 777 gefilmd van buiten tijdens de T/O en de landing. Liefst een beetje fatsoenlijke kwaliteit, in normaal weer. Helemaal super zou het zijn als het vanuit meerdere perspectieven is gefilmd.

Kijk eens op de Boeing site. Op het genoemde atcbox en ook hier heb ik filmpjes gezien waarbij geloof ik de demonstrated crosswind werd bepaald.
 
Kaaskopje, dat ziet er echt super uit! Kan ik zo'n filmpje misschien ergens downloaden? Dan zou ik je erg dankbaar zijn!

Alle anderen ook erg bedankt voor de adviezen, ik ga er zeker wat mee doen. Het resultaat zal ik tezijnertijd hier ook posten.

gr

Q.
 
Ik gebruik Camtasia Studio 5 voor het opnemen van beeld en geluid.

Als voorbeeld heb ik net even een radarfilmpje op youtube geplaatst, ik zal het zo hier plaatsen en geluidsopname zal ik straks ook even een voorbeeldje van uploaden.

Hoe kun je die beelden bekijken?
 
Video

Video

I take a video camera along with me quite regularly - have some amazing footage.

I've made 12 short clips - total running time 53 minutes.

For Sound I select an appropriate song (70's & 80's Rock bands). Works very well with the images (Van Halen/Aerosmith/AC/DC/Judas Priest/Kiss/Boston).

Put my movies together with Pinnacle Studio 11 Ultimate.

Tip:- If you can get inside the hangar you can get a lot of interesting footage of flaps/Engines/Landing Gear bay with doors open etc etc.

Trade you my DVD for yours.:grijns:
 
Back
Top