VFR class A airspace??

meneer THAB
Ik heb er anderhalf jaar gevlogen, zowat iedere dag, geloof me het is echt class A, kijkje op de kaart doet ook wonderen.


En PH-JPC
zou idd oppassen met kritiek op de Airlaw koraan, dadelijk krijg je weer een JIHAD tegen je en die flessen rose waren ook geloof ik 234 euro per stuk ( hoewel met je huidige salaris)
 
meneer THAB
Ik heb er anderhalf jaar gevlogen, zowat iedere dag, geloof me het is echt class A, kijkje op de kaart doet ook wonderen.


En PH-JPC
zou idd oppassen met kritiek op de Airlaw koraan, dadelijk krijg je weer een JIHAD tegen je en die flessen rose waren ook geloof ik 234 euro per stuk ( hoewel met je huidige salaris)

zeg ook niet dat het niet zo is. alleen vind ik het vreemd dat je er klasse A van maakt en dan zonder problemen VFR toelaat.
kan aan mij liggen.
 
daarom moest ook elke kist die daar vloog een vliegplan hebben, ook VFR verkeer. Zonder vliegplan kwam je daar dan ook niet binnen.
 
moet ik dan toch eens even uitzoeken.
vraag ik me wel af ben je als je daar vliegt als piloot wel verplicht een IR rating te hebben zodat als het moest atc je Ifr verder te laten gaan?
 
Back
Top