verveling

Pomm

New member
Verveel jij je ook wel eens als je lang moet vliegen (als passagier)?
Hier een tip om de verveling tegen te gaan:

Indien u in het vliegtuig naast iemand zit die u irriteert, doe dan het volgende:

1. Open stil en kalm uw laptop tas.
2. Haal uw laptop er heel kalm uit.
3. Start hem op.
4. Verzeker u ervan dat uw naaste, die u irriteert, het scherm kan zien.
5. Sluit uw ogen en hef uw gezicht naar de hemel en mompel iets met
Allah, ahlahaha...
6. Klik dan op de volgende link: http://tinyurl.com/e8efm

Nog meer leuke ideeen? Wat doe jij zoal om de reis door te komen, schaken met je buurman? Of toch gewoon lekker slapen. Laat maar horen.


Mocht je opgepakt worden, ik stel mezelf niet verantwoordelijk voor deze grap. :p:
 
als iemand nog een goeie tip heeft hoe te slapen in een passagiersstoel met je knieën tegen de stoel voor je en geen enkele mogelijkheid om je hoofd te ruste te leggen dan graag. Mij lukt het in ieder geval niet. :wegkwijt:
 
Gewoon zorgen dat je bij de nooduitgang terecht komt !

(Afgelopen weekend nog 4x Ryanair 'Business class' gevlogen ;) )
 
Misschien als je mijn tip opvolgt creëer in ieder geval genoeg slaapruimte voor jezelf. :passed:
 
Ik denk dat een cel ruimer is dan een vliegtuigstoel, dus je zal wel gelijk hebben...:grijns:


PS Wat ook altijd werkt is een boek over vliegtuigongelukken, vooral met grote foto's.
 
How to play in Traffic

How to play in Traffic

Uit Penn & Teller's "How to play in Traffic".

Voorbereiding: spreek met een steward/stewardess af dat hij/zij je een kopje thee met citroen (oid) komt brengen als je even opstaat in je stoel rond een afgesproken tijdstip.

Doe dan het volgende:
  1. Rek je uit. Verklaar tegen de passagiers naast je dat je wel een kopje thee zou lusten.
  2. Kijk om je heen alsof je een steward/stewardess zoekt
  3. Ga staan en spreek in één van de overhead vents, terwijl je doet alsof je een knopje indrukt: "eh, hallo, mag ik een kopje thee alstublieft? Met citroen. Dank u wel".
  4. Ga weer zitten en geniet van de medelijdende blikken die je ten deel vallen.
  5. Geniet nog van alle verbaasde blikken meer als 3 minuten later inderdaad een dampende kop thee (met citroen!) wordt geserveerd...:haha:
 
als iemand nog een goeie tip heeft hoe te slapen in een passagiersstoel met je knieën tegen de stoel voor je en geen enkele mogelijkheid om je hoofd te ruste te leggen dan graag. Mij lukt het in ieder geval niet. :wegkwijt:

Vodka!

Ach, ik neem wat leesvoer mee en wat muziek :) En de trein overleef ik ook wel een paar uurtjes dus dan lukt het vliegtuig ook wel.
 
Ik denk dat een cel ruimer is dan een vliegtuigstoel, dus je zal wel gelijk hebben...:grijns:

Jij bent zeker timmerman of timmerman's zoon (of gewoon een handige jongen)? Want je slaat de spijker op z'n kop. ;)



Maar zoals al eerder werd gezegd, een plaats bij een nooduitgang schenkt je meestal veel beenruimte. Ik zat zelf een keer bij een nooduitgang, maar er leek wel veel kou door de deur heen te komen. :eek:
 
Ik moet zeggen dat met je hoofd gewoon tegen de achterkant van de volgende stoel leunen ook best makkelijk slaapt. Misschien niet aan te raden op zeer lange vluchten omdat het misschien verkrampt na verloop van tijd.
 
Het is altijd zo vervelend dat ze in economy class ook de filmpjes tonen van alle ruimte die je hebt in first class/business class.

'..if I was a rich boy..'



Laatst vloog ik naar Tokyo in een B777 van KLM en had nog nooit gezien dat je zoveel kunt doen! Je eigen film kiezen, muziek luisteren, spelletjes spelen (sudoku's maken tot je er bij neervalt)..
 
Een beetje saaie reply, dus toepasselijk bij dit onderwerp.

Snel drie bacardi cola doet bij mij wonderen ... heb zelfs nauwelijks last van jet lags ... en als het dan effe meezit schept het ook nog ruimte ... want ik moet er ook luid van snurken!
 
Snel drie bacardi cola doet bij mij wonderen ... heb zelfs nauwelijks last van jet lags ... en als het dan effe meezit schept het ook nog ruimte ... want ik moet er ook luid van snurken!

...is dit als je als pax vliegt of zelf gaat vliegen ? :grijns:

Ik luister alijd naar mn ipod en ga lekker liggen snurken. Anders wordt ik echt gek op zo'n lange vlucht!!
Gelukkig heb je in de cockpit een beetje afleiding :D
 
bier is de remeden voor alles

bier is de remeden voor alles

De laatste keer dat ik me verveelde was op een vlucht van ATL naar AMS (is alweer een paar jaar geleden hoor). Ben na het belletje van 10.000 ft even naar de wc gegaan achterin een 767 van Delta....bij dat toilet stond ook een leuke dame...even een praatje, eerst zij naar de WC, toen ik(had even gevraagd of ze bleef wachten) en toen maar even een biertje gevraagd aan een van de stewardessen..die trouwens erg veel op m'n oma leek - en die was toen een jaartje of 80-
De leuke dame ook een biertje en zo praatten we verder....biertje? ja lekker....dat ging zo een uurtje of wat verder. Komt er op een gegeven moment een vent bij staan, ook nl-er en dus werd het een praatgroepje. grootste lol achterin die kist...iedereen tukken,alleen drie nl-ers die achterin de galley staan te drinken. Omdat de stessen ook een beetje wilden relaxen vertelden ze ons na de 6e bestelling hoe de trolly open en dicht ging en konden we onszelf bedienen! (ik maak geen grap!) Uiteindelijk moesten we maar eens gaan zitten, want over een uurtje zouden we in AMS landen en als we nog iets wilden ontbijten, was het misschien handiger als we daarbij gingen zitten.......

Echt voorbij "gevlogen" die vlucht... tja 's ochtend kompleet dronken op AMS aankomen was ook wel weer een ervaring.....
was iig gezellig en..........NIET verveeld dus!

Climb350
 
Op de 777 aan de stess vragen of ze de maaltijd via de nooduitgang van de Crew Rest wil geven. Maaltijd in de bagagebak, dicht doen, nooduitgang open doen van de Crew Rest, maaltijd pakken, stoel achterover zetten, filmpje aan, en schaften maar.

Je zou de gezichten van de passagiers eens moeten zien.... :grijns:
 
climb350,
Was dat niet die dame, die fotomodel was en een leuk huisje had in het centrum van A'dam?
 
Back
Top