Vermaak op de dinsdag!

Honeywell

New member
Even inhaken op surferboy's topic laatst:

Gister was er een stuk op tv (rtl5) over mensen die denken dat wij allemaal troep express in de lucht gooien en noemen dit dan mooi chemtrails. Ik heb me kostelijk vermaakt met de commentaren op tv en wilde wat meer lol hebben dus ging even op internet zoeken. Voor de mensen die ook nog even willen lachen:

http://www.chemtrails.nl/

en ook erg grappig, hun forum:

http://www.hostmybb.com/phpbb/index.php?mforum=wesley

groetjes.

P.S. nog meer mensen dat stuk op tv gezien?
 
k weet niet veel van wat een vliegtuig uitstoot, mr een:

8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.

k wist niet dat ik dat straks als beroep zou hebben:grijns::

k heb de uitzending gister niet gezien....ff kijken of ie nog ergens op internet te vinden is:)
och k voel al dat dit weer een leuke dag wordt:haha:
 
Het was een stukje in een uitzendig over theorieen van 9/11

Las net op het forum:

Waarom lijkt bijna niemand zich hier druk om te maken? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen iets ontkennen wat pal boven hun hoofden gebeurt? Ik was daarnet even boodschappen doen en jawel hoor, daar hingen ze weer, al enigzins verwaaid maar toch goed herkenbaar. Over hoe vaak we 's nachts en boven wolken worden besproeid zal ik het maar niet hebben. Ik word er schijtziek van! Misschien is het gezonder om je kop in het zand te houden, dan hoef je die rotzooi niet in te ademen!

En:

Chemtrails zijn een hulpmiddel om globale opwarming af te remmen en het milieu te redden. 95% van de regen die momenteel valt is kunstmatig opgewekt!

Het is echt grappig :)
 
haha ja idd, sommige mensen....
Ik vind vooral die ene reden van hem ook grappig

4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.

mrja ze denken mr lekker door, hebben wij weer wat te lachen:haha:
 
Het is dat greenpeace geen vliegtuigen heeft, anders zouden ze de vliegroutes blokkeren om te protesteren tegen chemtrails.......

(spandoeken zijn op die hoogte ook niet te lezen)
 
Het is dat greenpeace geen vliegtuigen heeft, anders zouden ze de vliegroutes blokkeren om te protesteren tegen chemtrails.......

(spandoeken zijn op die hoogte ook niet te lezen)

Nooit opgevallen dat ze gewoon een start- en landingsbaan blokkeren???:D
 
geciteerd van www.chemtrails.nl

"Ok, stel, doelbewust worden dagelijks vaste stoffen in ons luchtruim gesproeid m.b.v. vliegtuigen, maar waarom zouden ‘ze’ dat nou willen doen?

Antwoord: GEEN IDEE. Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:



1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
5. Als voertuig voor mind control.
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn."

Nummer acht lijkt mij het meest aannemelijk:D
 
FSX piloot; wat is die zwarte rook die uit een stadsbus komt eigenlijk? Heeft ook nooit iemand het over!

Heb je overigens wel eens een auto een koude start zien maken op een winterochtend? Zelfde idee als contrails.
 
Ondanks je grammaticale en spellings correctie zie ik nog wel meer slordigheden in je posting (interpunctie, hoofdlettergebruik, msn-taal).
Wat die witte strepen nou precies zijn, kan ik je niet vertellen. Het is eigenlijk top-secret en ik denk niet dat er mensen op dit forum hun nek willen uitsteken om je erover te vertellen. Misschien als je op google naar 'chemtrails' zoekt, dat je meer informatie erover kan vinden. Mensen zijn gewoon niet zo happig om hierover dingen naar buiten te brengen.
Succes met zoeken!:)

Ik zou jullie wel kunnen vertellen wat die strepen zijn, wie ze maken en waarom.
Maar als ik jullie dat zou hebben verteld moet ik jullie allemaal doden.
Eng hè? Het is eenzaam bij de Geheime Dienst!
 
Last edited:
FSX piloot; wat is die zwarte rook die uit een stadsbus komt eigenlijk? Heeft ook nooit iemand het over!

Heb je overigens wel eens een auto een koude start zien maken op een winterochtend? Zelfde idee als contrails.

SP je hebt het helemaal verkeerd. die vier strepen die jij achter je vliegtuig hebt hangen als je boven Nederland cq Europa vliegt ( boven oorlogs gebieden zet jij ze hopelijk toch uit voor het stealth effect) is niet wat jij denkt dat ze zijn:airforce:
 
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.

Dit doet me echt denken aan Batman, zou dit dan echt... Altijd gedacht dat het fictie was.:grijns:
 
Moet ik wel zeggen, er staan wel een paar leuke foto's op die site:

image7002.jpg


photo6.gif


Niet dat dat met "chemtrails" iets te maken heeft, maar is toch leuk :)
 
Back
Top