Verhoging brandstogkosten?

V-entje

New member
Hoe zit het eigenlijk met de gevolgen van de hogere olieprijs/brandstofkosten bij de FTO´s?

Hebben de KLS/Eelde, EPST/Oxford en NLS/Evora geen prijsverhogingen doorgevoerd? Kan me toch voorstellen dat zij de hogere olieprijs ook voelen? Of hebben ze dit al gedaan?

Weet iemand dit?
 
KLS is vorig jaar omhoog gegaan.

Al is de dollar alleen maar goedkoper geworden, dus dan zou je denken dat het vliegen in Phoenix ook goedkoper zou worden, maar zo werkt het dus niet :p
 
KLS is vorig jaar omhoog gegaan.

Al is de dollar alleen maar goedkoper geworden, dus dan zou je denken dat het vliegen in Phoenix ook goedkoper zou worden, maar zo werkt het dus niet :p

de olieprijs is gekoppeld aan de dollar, vandaar ;)
In contract wat ik met mijn FTO heb afgesloten staat ook, dat mochten de brandstofkosten nog explosief stijgen, ze zelfs tijdens de opleiding nog de mogelijkheid hebben mij een brandstoftoeslag te laten betalen, zou me niks verbazen als meerdere scholen een dergelijke passage hebben opgenomen
 
ze zelfs tijdens de opleiding nog de mogelijkheid hebben mij een brandstoftoeslag te laten betalen, zou me niks verbazen als meerdere scholen een dergelijke passage hebben opgenomen

O ja dat is algemeen bekend dat ze dat kunnen vragen. Was alleen benieuwd welke van de ´grote´jongens dit al gedaan had.

Maar weet iemand nog of Oxford of Evora nog extra geld zijn gaan vragen voor de lessen recentelijk?
 
Back
Top