vakantie april-klas KLS?

Geronimo3

New member
hallo,

ik vroeg me af hoe het zat met de vakantie van de april klas van de KLS. hebben de leerlingen gewoon ook vakantie van juli tm augustus? ik heb namelijk al een vakantie geboekt in begin juli terwijl ik pas 2 weken weet dat ik met de april klas mee kan doen als de testen goed verlopen....
 
Yo Geronimo,

Over die vakantie, dat weet ik niet precies, zal ik even voor je nagaan. Hoe ver ben je al met de selectie?
 
Nog iemand die overduidelijk zijn prioriteiten niet op een rij heeft, misschien is het halen van je examens net wat belangrijker als je straks een baan wilt vinden.....
 
JohnakaDoe said:
Nog iemand die overduidelijk zijn prioriteiten niet op een rij heeft, misschien is het halen van je examens net wat belangrijker als je straks een baan wilt vinden.....

pardon? als ik in de problemen kom met examens ed gaan die uiteraard voor, ik heb geen idee waar je die idiote voorbarige conclusie vandaan haalt

en easy: ik morgen de GVSS, dus nog heel even afwachten
 
Op de kls heb je in week 30, 31 en 32 vakantie. Helaas geen middelbare school vakanties.....
 
Inderdaad is de theorieschool voor alle studenten in week 30, 31 en 32 gesloten. Dus ongeacht in welke klas je zit.
 
Back
Top