Vacatures!

SlimJim

New member
Dames / heren,

Mag ik u wijzen op het volgende:

Last Year Cityjet, the award winning Irish Airline, carried 1.2 million people on it's 19 BAe146 aircraft across nine European routes. This year that figure is set to reach 1.5 million.

Due to continued growth and expansion, Cityjet (the Irish subsidiary of Air France headquartered in Dublin) wish to recruit direct entry

CAPTAINS
CityJet

Functieomschrijving
For it's BAe146 fleet working out of our network of European stations including Dublin, Paris, Zurich and Gothenburg.

Functie-eisen

3500 total time.
JAR ATPL or national license.
Minimum 1500 hours on a multi-engined aircraft in a multi-crew environment


Arbeidsvoorwaarden
Non type-rated pilots will be type-rated by CityJet. Accommodation during training is provided and paid for by CityJet Salary is paid from commencement of training.


Salary including productivity pay.
pension.
loss of license insurance.
income continuance.
healthcare.
worldwide concession travel with Air France group.
annual medical and training costs covered by CityJet.


Aanvullende informatie
Contract positions also available. If you wish to join the go-ahead and cosmopolitan team behind one of Europe's fastest growing regional airtines, please forward your CV to: david.finn@cityjet.com


De advertentie stond zaterdag in de Telegraaf.

Succes,

SJ
 
Hint: er worden ook nog regelmatig FO's aangenomen.

Info op ppjn.com is redelijk up-to-date.

Nogmaals: succes!

SJ
 
Ik heb nog vrij recent (paar weken geleden) nog geprobeerd als ab initio om op city jet te solliciteren (online), maar ik kreeg toch een vriendelijke reactie dat met mijn achtergrond en kwalificaties ze niet in staat waren om mijn sollicitatie verder in behandeling te nemen. Dus mijn vraag is wie ze recent hebben aangenomen en met welke minimale eisen.
 
Naar ik gehoord heb wordt er niet strak aan de 3500 uur vastgehouden, maar is een unfrozen ATPL wel een must...
 
Hoe ging die ene oneliner ook al weer....

Nooit geschoten..... ?

Gewoon proberen, ook fo's met minder uren dus. Toegegeven dat de toestroom in fo's nu wel enigzins stokt omdat ze er daar wel aardig wat van hebben nu, captains is wat ze nu vooral nodig hebben. Over een aantal maanden wordt de vloot vernieuwd naar RJ's en verder uitgebreid... Ik zou t zaakje gewoon eens in de gaten houden voor degenen die nog geen baan hebben.
 
Mocht je nog geld over hebben, dan kun je zo bij Orange Aircraft leasing aan de bak op de Beech 1900D. Ze gaan binnenkort opleiden. Stuur ze een mailtje.

En nee, replies over het bedrijf cq boevenbende hoeven niet geplaatst te worden. Maar voor somigen zou het een mooie kans zijn om uren te bouwen...Het is maar een tip voor mensen die het geld hebben...

Greetz

SAL
 
Moet ik het dan nog eens proberen? OF een mailtje sturen? En voor mensen die nog geld hebben? Ik denk dat er hier nog weinig mensen zijn die geen baan hebben en nog geld over (willen) hebben om nog zoiets te kunnen doen! En als ik het zou hebben zou ik het liever aan boeing of airbus uitgeven. No hard feelings.
 
Ik zou het ook liever aan Boeing of Airbus uitgeven. Maar er zouden maar toevallig mensen hier rondsurfen en er wat aan hebben, je weet het nooit.

SAL
 
ze zouden ook de moeite kunnen nemen uberhaubt te reageren als ze briefje krijgen;)

niet dat ik 't geld heb , maar ja, voor een bakkie koffie valt er misschien wat te regelen:grijns:
 
@ steef,

niet echt een spotter he steef. I'd stick to flying.

ps. tijd voor biertje 8,9 of 10 april?
 
CityJet heeft idd erg veel vliegers nodig.

Ze zoeken naast direct entry captains ook ervaren F/O's. Met een ATPL kom je er wel....
 
Oorspronkelijk gepost door CE550B
He Steef,

Volgens mij is dat een KingAir, als ik het goed aan de uitlaat zie.

Hahaha lijkt zoveel op mijn ouwe bakkie.... Zelfs die strepen komen overeen met eentje van de 406 vloot...
 
Oorspronkelijk gepost door ukpilot
@ steef,

niet echt een spotter he steef. I'd stick to flying.

ps. tijd voor biertje 8,9 of 10 april?

Hahahhaa, ach PT6-xxx ziet er ook allemaal hetzelfde uit....

Hmmm ff rooster checken.....

Hmmm de 9e vroeg richting Dominicaanse republiek.... wordt de 8e dan een kort biertje hahaha

Laat maar horen..

Ciao Steef
 
Back
Top