Uit in Dubai

-arjen

New member
Ik ga voor werk naar Dubai een paar dagen. Zijn hier vliegers die me wat advies kunnen geven over waar je nog wel een lekker biertje kunt drinken? :biertje:
 
Het Belgian beer cafe in het Crowne Plaza hotel in Festival City kan ik van harte aanbevelen. Vlaams biertje drinken met uitzicht op de Dubai skyline. Het eten daar is ook de moeite waard.

Je hebt trouwens de juiste tijd van het jaar gekozen, het is hier op het moment heerlijk weer om op een terrasje te zitten!
 
De disco onder het crown plaza heet de zinq en is wel hip

Rockbottom = rockcafe met bandjes

360 degrees = lounge tent aan het einde van de pier aan het water bij Jumeirabeachhotel en burjalarab waar je cocktails kan drinken met waterpijp DJ en gaaf uitzicht
 
* Zinc idd onder de Crowne Plaza...moet zeggen dat t gehalte pay-and-go (hoertjes) een beetje teveel kan zijn voor de tere kinderziel.
* Long's Bar aan Sheik Zayed Road (vlakbij 1 van de 2 Crowne Plaza's...deze zit de Zinc ook onder)...komen veel expats..:yeehaa:
* Trader Vic's (3e etage van diezelfde Crowne Plaza) voor Cubaanse sfeer en live band...Goeie Mojito's! :biertje:
* Voor een goeie steak ga je naar Meat Co. in de Dubai Mall, onderaan de Burj Kalifah...spectaculair wel, vooral de fonteinenshow. Spectaculair zijn de prijzen trouwens ook.

Good Luck
 
Back
Top