ehhh 737.....
dat ben ik niet helemaal met je eens, laten we zeggen voor 50% niet....
Als je een TR koopt en er niets voor terug krijgt zou ik het zowiezo niet doen.
Mocht je de selectie halen by tyrolean en je wordt op de fokker ingedeeld, waarom niet? Je vliegt wel jet en dat is best belangrijk heb ik gemerkt bij mijn sollicitaties. Ok de fokker wordt niet meer gemaakt, maar met die uren die je daar op maakt kan je later wel gewoon naar een maatschappij waar ze, zoals het hoort, gewoon je TR betalen en je een goed salaris geven. Echter deze maatschappijen verlangen meestal ervaring (lees jet ervaring) dus dan zit je op een fokker best goed.
Ik weet niet wat de werk omstandigheden zijn bij wizzair ed, maar als ik moest kiezen tussen wizzair of Austrian Arrows, zou ik toch echt voor de laatste kiezen.
Je moet naar het complete pakket kijken (vakanties in bijv de zomer, loon, vrije dagen, home bases, kortom de secundaire arbeits voorwaarden) en als je dat doet is het helmaal zo slecht nog niet.
Mag ik vragen waar jij je geld dan aan weg hebt gesmeten? zoals je zelf zegt?