Turkse piloot laat 15-jarige achter stuurknuppel

Beide avatars komen van RYR vandaan dus dat moet goed zijn ;)

Trouwens de nieuwe kalender is in de maak...foto's voor de 2009 kalender deze week geschoten in Reus
 
Hoe haal je het in je bolle hoofd een passagier tijdens de vlucht op een vliegersstoel te laten zitten?

Wie weet hoeveel uren flightsim die jongen wel niet heeft!?!?

Maar even serieus; heel handig is het niet, maar die jongen zat ook niet meteen te sturen hè. Ik zou het niet doen, maar levensgevaarlijk zou ik het niet noemen.
 
Have you ever been to a turkish sauna? werd positief beantwoord door de 15 jarige en mocht dus vliegen van de captain.
 
De jongen schijnt een bekende te zijn in de Turkse Flightsim scene.

Hij schijnt erg actief met FS bezig te zijn en had wat vragen voor de captain. Hij had ze netjes op een briefje geschreven en ingeleverd bij de purser. Op dat moment schijnt de captain naar buiten gekomen te zijn en deze liet hem plaatsnemen op de jumpseat.

Na een gesprek met de co-piloot vroeg de jongen of hij foto's mocht nemen en de co schijnt toen de jongen in de captainseat gezet te hebben voor de foto...

Dit alles is onder toezicht van de captain (die toen weer terug was van toilet) en co gebeurd te zijn.

Na de vlucht heeft de jongen ergens in een turks FS forum de foto vol trots geplaatst en de media heeft deze "geleend". Vervolgens een mooi sensatie verhaal bij verzonnen en de gevolgen zijn inmiddels bekend...

De ouders van de jongen in kwestie schijnen een rechtzaak begonnen te zijn tegen de media die dit verhaal verspreid hebben, met als argument dat de foto zonder toestemming zou zijn gebruikt...

Deze info heb ik ook via een vriend die het weer van een Turks forum heeft, dus "don't blame the messanger''

VG
 
@JAR XX, ik heb precies hetzelfde gehoord van de Turkse journaal. Dus met wat ik heb gehoord zit je er goed bij!!
 
Beide avatars komen van RYR vandaan dus dat moet goed zijn ;)

Trouwens de nieuwe kalender is in de maak...foto's voor de 2009 kalender deze week geschoten in Reus

Kan ik tenminste eindelijk weer eens een nieuwe nemen....
 
Back
Top