Treasure Coast Pilot Academy

justifier

New member
Hallo,
Kent iemand toevallig deze vliegschool in amerika , deTreasure Coast Pilot Academy. heeft iemand daar ervaring mee en weet of deze goed zijn.
 
Hallo,

Kent iemand toevallig deze vliegschool in amerika , de Treasure Coast Pilot Academy. heeft iemand daar ervaring mee en weet of deze goed zijn.

Zie (ook) draadje PPRuNe (Reacties 0,0)

Treasure Coast Pilot Academy is located on the stunning Gold Coast of Florida and is based at Sebastian Airport - approximately 70 miles Southeast of Orlando. TCPA caters for individuals who are keen to attain their licences and ratings in the minimum time, and their packages can include waterfront accommodation, upgraded aircraft and car rental.

The beautiful City of Sebastian boasts all the amenities of the Florida Experience including World Class Sports fishing, beautiful parks, river boats rides on the intra-coastal waterway in the Indian River Lagoon, dazzling riverfront district, beaches, year round average temperature of 73.4 degrees, shops, bars and restaurants, monthly arts and an international golf course.
Bron

Volgens mij is TCPA (haal (URL) /JAA_commercial_pilot.php) maar eens weg ;)) een ?! van Orlando Flight Training (OFT).
 
Hmmmmm....
Ze hebben een link op hun website naar OFT.
Sterker nog, de FAA training linkt naar OFT.
Cab-air ( de eigenaar van OFT) is volgens geruchten bezig om de (JAA) concurrenten
uit te kopen. Het lijkt er sterk op dat dit een tweede school is van Cab-Air in de VS.
Ze zullen niet toestaan dat een van hun concurrenten een deal maakt met OFT.
 
Tresure Coast

Tresure Coast

Heren,

Sebastian is de woonplaats van Ray Williams, dat is weer een JAA Examiner in Florida (was mij examinator voor m'n PPL). Hij doet daar JAA cursussen voor OFT.

Het is zelfs zo dat de CPL instructeurs van NAC daar hun opleiding gedaan hebben (Nikki en Sery).

Je doet dan weer examen met die meneer in dat Hawai shirt of andersom, en soms komt Pierce even langs om examens af te nemen.

Uiteindelijk kan je voor CPL maar bij 3 mensen examen doen in Florida, voor je PPL en ME kan je ook Examen doen bij Andrew, de man bij OFT. (een goeie vent, net zoals al die andere examinatoren in Florida)

Dus het is eigenlijk niks anders dan OFT. Let wel, dit was de situatie zoals die was toen ik voor het laatst in Naples was in 2006.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top