Transavia zwaait

N.B. uit Amstelveen. Zoon is inmiddels bijna 12, nog steeds bij mijn eerste vrouw en sta op het punt om te gaan emigreren naar Malpensa.

Als ik terug denk aan O.B.S. dan komen er wel gemengde gevoelens naar boven. Ben blij dat ik toen niet het praktijk gedeelte daar gedaan heb. Ik vond die gasturbine meneer (kooymans?) ok en natuurlijk die paradijsvogel van vliegtuigen, Siem nogwat.

Geloof dat van de dames er één gestopt is en één naar de kLU is gegaan. Verder ben ik het spoor kwijtgeraakt. één (D.O.) naar VLM en die zeevaartschool jongens zijn iets met instructie op Lelystad gaan doen geloof ik.


Arrivederci...
 
S.A. heeft in ´96 tijdelijk navigatie gegeven op de OBS, denk niet langer dan een aantal maanden.

gr
C
 
Last edited:
Niet om het een of ander, maar waar slaat dit topic op? Een man, die toevallig piloot is zwaait. Morgen zwaait er een buschauffeur, overmorgen de kapitein van een boot en wie weet de dag daarop zwaait er weer iemand anders. Who cares?

Ik gun iedereen zijn of haar one minute of fame, maar we zijn hier qua niveau wat mij betreft wel door het ijs gezakt.
 
Het hoeft toch ook niet altijd ergens over te gaan? Maak er maar een beetje het slowchat topic van :).

It's not like we're running out of space over here :p
 
Aahh, eindelijk een vriendelijk topic (gaat wel nergens over, maar daarvoor zijn we dan ook piloot), waarin niemand tot op zijn schoenzolen word afgefikt. Serene rust op het forum.

Je kunt als je heel stil bent John Lennon op de achtergrond horen.

Schhhhhhhhhhhhhhhhh...........................
 
Siem nogwat.

Nieuwenhuizen is the name you're looking for. Bijzonder aardige vent en zijn verhalen van zijn roemruchte vliegcarriere waren echt geweldig.

Ook ik heb gemengde gevoelens bij OBS. Leuke mensen ontmoet, waarvan er nog vele hier op het forum rond lopen, maar de school zelf.... :rolleyes:
 
@ Bjorn wij hadden hem niet voor NAV maar jij zat een klas voor me geloof ik.

de anonimiteit verdwijnt hier ook als sneeuw voor de zon....maar dat terzijde

@folberts, is toch leuk om weer eens te weten waar wie zit?! Zie het probleem niet, en hierdoor vind ik ook weer mensen die ik lange tijd niet meer gesproken of gezien heb....dussss zo af en toe een "nonsense" topic stoort mij helemaal niet, jou wel? negeer het dan gewoon!

Groet, Climb350
 
Back
Top