to be easy or not to be easy....

geranimo

New member
easy leute....

heb maar eens GEPROBEERD te sol voor easy. alles doorgelezen op de site en blijkt dat ik voldoe aan de criteria.
meer dan 1500 tt
jaa brevet atpl
ben europeaan dus mag werken in het koninkrijk der britten..

ik vul dit allemaal in om hiermee een password te krijgen (lijkt mij)

wordt ik afgewezen dat ik niet aan hun criterea voldoe.
pffff
dus opnieuw geprobeerd, maar dat lukt al helmaal niet meer...je mag volgens mij niet 2 x met dezelfde naam proberen.

wie oh wie bij easy kan mij helpen om in contact te komen met het application centre. zend me anders even een pm...

many thanks:confused:
 
Zoals CB al zei, waar bestaat die 1500 uit? Welke ratings heb je?

De minimum eis is 1500 tt, maar op dit moment worden ze erg verwent met vele CV's van vliegers met o.a. 8000 tt (ex-BA) en vliegers met een 320 rating met aardig wat ervaring (My Travel / ex-AeroLloyd / ex-V-Bird / ex-Dutchbird ).
Ik wil hiermee niet zeggen dat ze jouw dan niet bekijken, integendeel maar ze zullen naar alle waarschijnlijkheid eerst vliegers met een rating contacten aangezien die bij een succesvol interview sneller op de lijn kunnen dan vliegers die eerst nog voor 6/7 weken de type-rating in moeten.

"CV boven op de stapel leggen" kennen ze bij easy niet. Als je een vlieger kent bij easy die ooit met jouw gevlogen hebt kun je hem wel vragen jouw aan te melden in het "recommend a friend -scheme" (geeft nog geen garanties)

Kortom, heb geduld en blijf het proberen.

Succes
 
Back
Top