tijd over in de sim?!

sandertje

Member
Wie weet er een leuk spelletje voor in de sim als je wat minuutjes over hebt. Enige dat zo in me opkomt is een zo kort mogelijk circuit te draaien; timen van brake release tm touchdown. (Heb vandaag helaas het record niet kunnen verbreken.)
Ik hoor graag van u.
 
Try these

Try these

For more fun:-

Take-off and climb to 2000' then land again. Fastest time wins.

Take-off and climb to 1000' then land in the opposite direction on the departure runway. (T/O 24 then land 06)

Take-Off and climb to 1000' then 80/260 turn to land on opposite runway then touch and go then repeat as an alternative to conventional circuits.

Dual Engine failure then glide in for landing (surprisingly easy!)

Raw Data Cat 2/3 approach.

Visual circuit Innsbruck

Visual circuit Kai Tak (Hong Kong)

Have fun! :D

__________________
AWAYS be sure to fly a stable approach-it's the only stability you will find in this business.
 
inverted ILS vliegen altijd leuk..

dutch roll eruit gooien paar keer.

dif. flap settings op 700'

both eng out op 700' en een 180 terug maken.

Is in de CRJ best leuk.

enjoy..

Verzin er net nog een.. Ga naar KTEX en/of KASE en vlieg daar partial pannel (raw data....) een full procedure, met het weer op mins..

FD
 
Last edited:
tijd over in de sim!!!


MOTION OFF-----> go to bar

checklist complete....

K.

zat pas in de sim met tijd over, wilde die heikneuter naast me X wind landingen doen. gelukkig had de trainer mij en de FE niet nodig dus wij weg!!!!
 
@1977

dual eng failure!!:D gewoon wat bij geven op de andere 2:D
 
T/O London City, streat ahead, follow the river.... Tower bridge

SRE appr 07 EDDK, take exit rwy 14 R or latest twy T: Carrier deck landing !!
 
Oorspronkelijk gepost door KLIKO
tijd over in de sim!!!


MOTION OFF-----> go to bar


check! Gaat lekker kliko 1100 posts.

In de ATR vond ik trouwens inverted ILS ook wel leuk, net als inverted onder de golden gate door. En 8nm (of minder), 10.000' en dan straight in landen (beetje reverse gebruiken).;)
 
Ligt eraan wat voor sim!

Wat wij altijd deden was ceiling op 0ft,
Ils maken full stop landing dan de ceiling weer beetje omhoog zetten en dan kijken wie er het dichtst bij de centreline staat!


:biertje: :biertje:
 
ik ga ook voor de inverted ILS blijft toch wel lache.

Verder af en toe es richting berg vliegen en kijken wie er het laatst optrekt zonder te gaan crashen.

Of gewoon zoals kilko, naar de bar!
Alleen wel zonde van het geld. Maar ja na zoveel ils jes gevlogen te hebben is het toch niet meer leuk.
 
Tijd over in de sim?

Heb nooit tijd over in de sim, altijd tijd tekort.
Geen idee wat ze willen, hoe ze het willen en waarom ze het willen.
Maar doe het maar zoals ze het willen; wil ik wel niet, maar ach, daarom betalen we een dollar of "tig.
"yes sir, if you say so......"
 
Approach op de 07 in FRA-en dan Kilo vacaten:grijns:
Gaat trouwens in real life ook prima!
 
In FRA landen op de 07 en in Kilo er uit is inderdaad ook in het echt niet zo heel moeilijk, lukt in een 737 ook!

Wat in de sim wel eens leuk is: in Hannover take-off van de 27L en direct weer landen op de 27R. Hetzelfde in Frankfurt met 25R/L (is makkelijker omdat de banen dicht bij elkaar liggen). Of FRA take-off 25R/L en landen op de 18 (ook niet zo heel erg moeilijk).

Onder diverse bruggen doorvliegen (bijvoorbeeld de Golden Gate in SFO) is ook wel aardig en ik meen me van Schiphol te herinneren dat het daar ook wel eens de sport was om onder het wegrestaurant over de A4 door te vliegen. (Rechts van de approach voor de 06)

Veel plezier!
 
Back
Top