Theorie PPL: Engelstalig & disctance learning

Nasja

New member
Zelf al aan het zoeken geweest maar kom er niet helemaal uit. Iemand enige ervaring (of kan aanbevelen) een flyschool in NL of BE waar ze engelstalige theorie geven als distance learning ?
Moet waarschijnlijk dan ook via dezelfde school me praktijk doen !?
 
Je maakt vier dezelfde soort topics aan.. wellicht verstandig om dit in een topic te houden.
op het forum en het internet wordt heel veel geschreven over PPL.
 
Je maakt vier dezelfde soort topics aan.. wellicht verstandig om dit in een topic te houden.
op het forum en het internet wordt heel veel geschreven over PPL.

Ik weet niet zo goed wat je bedoeld met dat ik 4 dezelfde topics aanmaak ! Als je doelt op dat hetzelfde onderwerp in meerdere forums is aangemaakt, dat kan kloppen, het zijn er maar 2 en niet 4, komt ook doordat ik vandaag lid ben geworden en niet zo goed wist hoe het werkte.
 
Hoi Nasja,

Ik heb zelf ook engels-talig home study gedaan. Ik heb dit zelf gedaan bij Blubird in Lelystad. Je krijgt een computer based training wat online te bereiken is om je leerstof te leren. Je bent verplicht om twee weekenden ‘les’ te volgen bij Blubird in Lelystad. Mijn theorie examen heb ik uiteindelijk gedaan in Arnhem bij Orbit groundschool (ASTRO CONTROL). Ik heb begrepen dat het ook mogelijk is om bijna zelfde CBT bij Orbit groundschool te nemen voor je PPL. Bij hun moet je verplicht een week lang les volgen.
 
Back
Top