Thanx

Status
Not open for further replies.

Brasileiro

Member
Ja jongens, denk dat de bedoeling van dit forum is informatie uit te wisselen en niet de ander te verraden, heb ik een tijdje geleden verteld
dat ik de medisch keuring had naar voren verschoven i.v.m. met drukte op het werk. Nu is het geval dat ieman
zijn/haar/hun mond(en) heeft/hebben open gemaakt aan de mevrouw die alle keuringen plant. Die wordt nu lastig gevallen met allerlei vragen
waarom hij wel mag en ik niet? Als je de keuring ook wou verschuiven had dan op een nette manier gedaan godvrdm@@ en niet
naar de PBB verwijzen! Misschiem was die mevrouw wel akkoord geweest. HEEEEL DOM... Heb wel veel bruikbare tips voor de GVSS en WAS
van plan om een samenvatting te maken en aan jullie ter beschikking stellen maar ik heb nu mijn lesje geleerd...zal mijn bek dicht houden!

suc6 verder.
Gr.Eduardo
 
Last edited:
Zuur, maar kdenk niet dat hij/zij opzettelijk heeft gehandeld en snap dat je boos bent maar kdenk niet dat je dan maar gelijk je conclusies moet trekken!! Wie weet kijken die mensen zelf ook wel op de board rond. Nogmaals snap je frustraties maar vind je reactie een beetje impulsief.

grt
 
Hoi Thomas,
Waarom impulsief? als ik in de centrifuge een paar rondjes niet mag dan ga ik oon NIET lopen te zeuren dat iemand wel mocht en ik niet want dan gaan ze gewoon verbieden (moet je wel beseffen dat het kost wel belastinggeld en dat is niet weinig). Ze heeft op een beleefd manier mijn keuring afgezegd. Niet dat een halve dag mijn selectie gaat vertragen maar het gaat er om dat ik iemand in zelfde positie wou helpen en het leek dat ik misbruik wou maken. De personen dat dat gevraagd hebben konden gewoon vragen of het wel mocht zoals ik gedaan heb, of niet?

Gr. Eduardo
 
Ja maar hoe weet jij dan hoe ze dat gevraagd hebben, kan me niet voorstellen dat ze hebben geroepen van:'Ja maar hij mag wel en waarom ik niet'. Kvind het ook echt niet relaxed voor je maar om nou dit hele pbb de dupe te laten worden van zoiets vind ik niet helemaal fair. Maar het is jouw beslissing. Maar even terzijde nu moet je dus eerst GVSS doen en dan VMO1?
 
Ja man, k weet het wel hoe ze het gevraagd hebben omdat zij aan mij heeft verteld en JA ze hebben dat als argument gebruikt (waarom hij wel en ik niet???) . Ik neem haar
niet kwalijk, ze deed wat ze moest doen.
De beschikbaar informatie over de selecties (zelf gemaakt door Wepz en vele anderen) die ik hier heb kunnen vinden heeft
mij echt geholpen tijdens de eerste fase en ik ben zeer dankbaar. Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld.
Idd, nu moet ik eerst de GVSS en dan pas de VMO. Ik zal proberen om het in januari te doen, dan kan ik wel een week vrij nemen op het werk.
Maarja, gewoon doen wat de luchtmacht van mij verwacht: leren van mijn fouten en mijn bek dicht houden... :)

gr. Eduardo
 
Dat is idd zuur. Misschien was het wel kinderachtig van die mensen om zo naar haar toe te gaan, maar je kan het PBB niks verwijten. Het feit is dat de luchtmacht hier dus wel meeleest.

Tegenslag in de selectie heeft bijna iedereen wel eens een keer (als je in de opleiding komt zul je ze ook wel krijgen). Komt wel goed, maar het is wel zuur.
 
Last edited:
nee nee, ik verwijt de pbb niks...

Ik vind alleen jammer dat mensen misbruik maken van wat hier wordt gezegd. Ik geef ook toe dat ik verkeerd ben omgegaan, ik heb die mevrouw in een lastig situatie gebracht.

Je hebt wel gelijk wat tegenslagen betreft..."what doesn't kill you just make you stronger" zeg ik altijd.

gr. E.
 
Ik kan je reactie wel begrijpen. Eerst de GVSS en daarna medical is de normale volgorde in de selectieprocedure bij de Klu. In jouw geval maakte de planner dus een uitzondering, dat wil dus niet zeggen dat die uitzondering voor iedereen gemaakt kan worden. Maar het is idd balen dat je selectieprocedure hierdoor wordt vertraagd. Alvast veel succes met de GVSS!!!
 
Dit is inderdaad heel zuur, vind het jammer voor je dat het nu anders moet lopen.

Maar aan de ene kant kan ik de reactie wel begrijpen van de persoon die dit heeft gemeld. Zo is iedereen, wat de één heeft wil de ander ook heel graag en dan zullen ze zich in alle bochten wringen om het zo ver te krijgen. Zo is de mens nu eenmaal, misschien lichte vorm van jaloezië.
Maar die persoon had aan de andere kant het ook wat subtieler kunnen brengen, als de KLu een uitzondering voor jou maakt dan zouden ze dat ook voor die persoon kunnen doen mits dit subtiel en legitiem gebeurt.

Toch vind ik het betreurend dat iemand via de telefoon gaat referen naar een bulletin board.

Veel succes met je GVSS, die medische komt wel!
 
Dank je wel en suc6 jullie ook!

Heb vandaag een uurtje in de frasca gezetten en moet wel zeggen dat het wel tegen viel. Damn wat een verschil met flight sim.

Mijn mening is dat ik efficienter moet gaan trimmen zodat ik beter kan scannen en binnen de fuck#$% kleine marge blijven vliegen.:rolleyes:

later
gr. E.
 
Brasileiro said:
Hoi Thomas,
Waarom impulsief? als ik in de centrifuge een paar rondjes niet mag dan ga ik oon NIET lopen te zeuren dat iemand wel mocht en ik niet want dan gaan ze gewoon verbieden (moet je wel beseffen dat het kost wel belastinggeld en dat is niet weinig). Ze heeft op een beleefd manier mijn keuring afgezegd. Niet dat een halve dag mijn selectie gaat vertragen maar het gaat er om dat ik iemand in zelfde positie wou helpen en het leek dat ik misbruik wou maken. De personen dat dat gevraagd hebben konden gewoon vragen of het wel mocht zoals ik gedaan heb, of niet?

Gr. Eduardo

Jemig man....... hoeveel dagen ben jij uit de inburgeringscursus?!?!?!

Misschien een idee om een beetje aan je schrijftaal te werken.:rolleyes:


Groeten, Leij


ps: Voor mij is het redelijk simpel. Of iets regelen voor iedereen, of voor helemaal niemand! Heeft niets met jaloezie te maken! Sukkel.
 
Leij is weer op dreef....

Reageer je frustraties ergens anders af...beetje zielig om iemand aan te pakken over z'n fouten in een bericht...give me a break!!

Groeten :p:

Afterburner
 
Leij Eijssen said:
Jemig man....... hoeveel dagen ben jij uit de inburgeringscursus?!?!?!

Misschien een idee om een beetje aan je schrijftaal te werken.:rolleyes:


Groeten, Leij


ps: Voor mij is het redelijk simpel. Of iets regelen voor iedereen, of voor helemaal niemand! Heeft niets met jaloezie te maken! Sukkel.

Waar heb jij last van joh? Beetje zwaar gefrustreerd ofzo. Ga lekker ergens anders lopen schelden. Dit is normaal wel een gezellig forum.
 
Leij,

Even having a Dutch background, I unfortunately don't speak it fluently as I wanted to, but at least I give a shot.
I read messages written by you in other threads and I just think you're patetic. Are you frustated with something??? I really think you're the guy who prefers a Nintendo instead friends...:grijns:
Did mom not give you enough attention and now you're trying to get it around here???
You're the one who seems to be jealous around here!! Haven't you made friends in Beek yet??? probably not with this attitude...

So far so long, deepshit!!!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top