Te koop: Garmin AERA 795 met Zaon PCAS XRX

Immortal

Active member
Ik help iemand met het verkopen van het volgende:

795.jpg

PCAS_Xrx.jpg


Ik ben aan het opruimen. Ik heb overcompleet een Garmin 795 gekoppeld aan een Zaon PCAS XRX. Synthetic vision, VFR en IFR enroute charts Atlantic Region (Europa), Jeppesen VFR kaartjes Europa, uit te breiden alle IFR plates Europa, met onscreen traffic awareness via de XRX. Mobiele glass cockpit op basis van dezelfde technologie als de Garmin G1000 en Perspective systemen. Zaon XRX was nieuw 1375, de Garmin Aera 795 was 1965 euro. Biedt ik samen aan (ophaalprijs Doesburg) voor 1650 euro.

Garmin AERA 795

ZAON PCAS XRX


Graag PM als je meer informatie wil, dan breng ik je in contact met de verkoper.
 
Last edited:
Ik help iemand met het verkopen van het volgende:

Ik ben aan het opruimen. Ik heb overcompleet een Garmin 795 gekoppeld aan een Zaon PCAS XRX. Synthetic vision, VFR en IFR enroute charts Atlantic Region (Europa), Jeppesen VFR kaartjes Europa, uit te breiden alle IFR plates Europa, met onscreen traffic awareness via de XRX. Mobiele glass cockpit op basis van dezelfde technologie als de Garmin G1000 en Perspective systemen. Zaon XRX was nieuw 1375, de Garmin Aera 795 was 1965 euro. Biedt ik samen aan (ophaalprijs Doesburg) voor 1650 euro.

Garmin AERA 795

ZAON PCAS XRX


Graag PM als je meer informatie wil, dan breng ik je in contact met de koper.

je zal vast VERKOPER bedoelen of ben je helderziend? :yeehaa:
 
Back
Top