Te koop: Citizen AT Skyhawk JY000002E wr200 Eco Drive pilotenhorloge

ojjo29

New member
Met toestemming van Diana omdat het prikbord tijdelijk uit de lucht is!

Te koop: Citizen AT Skyhawk JY000002E wr200 Eco Drive pilotenhorloge.

Het horloge is splinternieuw en NIET GEDRAGEN. Het zit in de originele verpakking en komt met een garantiebewijs (5 jaar), cd-rom en instructions manual.
Het wordt opgeladen door licht, (vandaar de naam Eco drive) en is radio controlled waardoor dagelijks een update plaats vindt met een atoomklok. Verder heeft het vele functies waaronder een tweede time zone, twee alarmen, UTC tijd, licht, kalender, beveiligde sluiting, etc. De buitenste ring heeft dezelfde functie als de rekenschijf waarmee je conversies en dergelijke kan berekenen. Zie bijgaande foto's. PM me voor een bod.

picture.php


picture.php


picture.php
 
Erg mooi horloge. Ik heb zelf de Skyhawk ecodrive, zonder de radio controlled time en de backlight. Moet zeggen dat ik vooral die backlight functie voor het nachtvliegen wel eens mis. Erg betrouwbaar horloge en de eco drive werkt echt fantastisch! Aanrader!

Waarom doe je hem weg als ik vragen mag?
 
Zou graag een bod doen maar ik denk niet dat iets onder de 3 getallen toereikend gaat worden.

Past het niet bij je handen? :p
 
@ immortal : ik heb meerdere horloges gekocht en ik denk dat ik deze het minst van allen zou gaan gebruiken. Dat is toch wel zonde voor zo'n goede klok.

@Kingair: sorry, dat bod was aan de lage kant. Maar dat wist je zelf ook wel. ;)
 
@ immortal : ik heb meerdere horloges gekocht en ik denk dat ik deze het minst van allen zou gaan gebruiken. Dat is toch wel zonde voor zo'n goede klok.

@Kingair: sorry, dat bod was aan de lage kant. Maar dat wist je zelf ook wel. ;)

Je kunt het altijd proberen toch....? :)
 
Heb zelf de Citizen Attesa, ook met de bovenstaande opties en het is een pracht horloge! Niks anders dan lof over de Citizen eco drive serie.

Succes met de verkoop, ik weet zeker dat de koper hier erg blij mee gaat zijn :)
 
Back
Top