tbone headset

Als ik de posts op PPRuNe mag geloven zitten er wat haken en ogen aan. Als je een intercom open hebt staan dan hoort je collega werkelijk alles wat er in jouw neus en keelholte afspeelt. Elk snufje, smakje, kuchje, rocheltje..

Als ik diezelfde posts mag geloven dan denkt ATC ook dat er wat mis is met je microfoon, omdat het allemaal wat anders klinkt.

Ik ben ook benieuwd of er hier mensen zijn die er persoonlijk ervaring mee hebben, want het ziet er wel gelikt uit!
 
Niet zelf gehad, maar wel verhalen gehoord van iemand die 'm gebruikt heeft.

Je eigen stem klinkt anders dan je gewend bent. Even aan wennen en verder niets aan de hand.

Maar de mensen die jou moeten verstaan horen een iets meer robotachtige stem. Voor stille jets niet echt nodig om met headset te vliegen, maar misschien voor prop kisten wel. Maar een PA-tje doen was met die kaakmicrofoon niet praktisch qua stemgeluid naar de passagiers.....

Er zal wel spoedig iemand op dit forum melden die 'm zelf heeft gehad, dus niet teveel op bovenstaande bevindingen ingaan....
 
Heb met iemand gewerkt die zo'n ding had..fantastisch apparaat..alleen moet je tijdens startup een dop uitdoen tijdens startup en je moet even sparen..en je oren veranderen van vorm na een paar jaar, dus dat betekent nieuwe gieten..
 
Back
Top