Str@nt aan de knikker

dassault

New member
Hoi

Ik ben ff ten einde raad. Een 2tal weken geleden had ik op de wizz werkaanbieding 'njet'gezegd omwille van de T & C's. Ik wist wel dat het niet zo goed ging op mn huidige baan, maar toch.. Precies 1 week later krijg ik van mn werkgever een telefoon dat mn vliegtuig nog voor het eind van dit jaar tot schroot gaat worden herleidt, sneller dan voorzien. (en dat moesten ze precies een weekje later beslist hebben) Daarbij vroeg mn chief pilot of ik echt ni naar wizz kon gaan en dat ik toch eens moest gaan informeren. Ik heb dus een mail geschreven dat ik me had bedacht en toch zou willen beginnen (om werkloosheid te vermijden). Gisteren een mail terug gehad: 'NJET'. Wat nu? Ik kan niets anders dan vliegen. Een andere carriere beginnen op mn 37e?? Ben het noorden nu kwijt. Wie heeft in een gelijkardige situatie gezeten? Ex beroepsvliegers die andere carriere zijn begonnen? Het lijkt me of ik over mn vliegcarriere nu een kruis kan trekken. Help!
 
Ik zou Wizz bellen en ze in iets diplomatiekere termen dan je email uitleggen waarom je een week eerder nog nee zei maar nu ineens weer staat te popelen om voor die fantastische maatschappij te werken. Wat heb je te verliezen?
 
In de UK word ook non rated aangenomen, Easy, Monarch en Aer Lingus zijn net dicht echter Jet2.com is nog steeds open.
 
Back
Top