Stella Aviation sun express

omepiloot

New member
DRIEBERGEN - Vliegopleider Stella Aviation Academy heeft de afgelopen maanden in totaal 45 studenten geplaatst bij de Turkse luchtvaartmaatschappij SunExpress. De studenten hebben na hun vliegopleiding in Nederland voor een extra type rating training betaald voor de Boeing 737-800. "De piloten worden na de indiensttreding behoorlijk betaald", meldt Stella directeur Evert-Jan Hilgeman aan Luchtvaartnieuws.nl

Toch in deze tijden is Stella Aviation Academy er in geslaagd om een groot aantal studenten weg te zetten bij een airline. Vergeleken met andere vliegscholen in Nederland is dit toch een pluspunt voor Stella.
 
Moderator. Check het ip van deze sluikreclamemaker en ban dit soort typetjes direct.


Sorry, hoor dat ik wat positief meld voor Stella Aviation Academy. Persoonlijk ga ik mijn opleiding hier ook niet beginnen(EPST wordt het namelijk). Maar ik probeer hier gewoon wat meningen te vergaren over dit topic.
 
Waarom zou je de (reeds bekende) meningen over Stella willen horen, als je er toch niet mee te maken gaat krijgen?
Er is al een topic gaande over de salarissen van de nieuwe FO's, of zoek even naar Stella hier. Plenty of meningen over Stella en alles daarbij.
 
Waarom zou je de (reeds bekende) meningen over Stella willen horen, als je er toch niet mee te maken gaat krijgen?
Er is al een topic gaande over de salarissen van de nieuwe FO's, of zoek even naar Stella hier. Plenty of meningen over Stella en alles daarbij.


Ja maar niet over de recente ontwikkelingen. Dat Stella 45 studenten bij sun express heeft kunnen zetten zegt ook wel wat.

Heb het al gevonden, bedankt voor je verwijzing!
 
Er staat alleen niet in het bericht dat deze 45 studenten dik voor deze 'baan' betalen en dat het ds gewoon weer p2f is...
 
Back
Top