Stella Aciation Academy (Rob van de Sigtenhorst)

amouric

New member
Heeft iemand ervaring met Stella Aviation Academy (Het was vroeger Rob van de Sigtenhorst)? Ik ben van plan om me daar te gaan aanmelden, maar ik zie nergens wat over deze school.
 
Re: Stella Aciation Academy (Rob van de Sigtenhorst)

amouric said:
Heeft iemand ervaring met Stella Aviation Academy (Het was vroeger Rob van de Sigtenhorst)? Ik ben van plan om me daar te gaan aanmelden, maar ik zie nergens wat over deze school.
Thanks voor jullie reply:) :)
 
Hey.. amouric

Ik kan je alleen maar aanmoedigen om je aan te melden..

Het is een top school, met een top sfeer..
Heb nog nooit een enkele seconde spijt gehad van mijn keuze, of het idee gehad dat ik bij de verkeerde FTO zit....

Tevens wordt er onwijs aan de weg getimmerd...

Mvg
G.

ps. Kijk ook eens op onze site: www.tuksal.nl
 
Hier een ex-leerling van een aantal
jaren geleden:

Prima school. Erg naar mijn zin gehad daar.

Rgds.
 
ik heb van begin dit jaar tot mei een faa naar jaa praktijk conversie gedaan bij rvds (stella aviation academy), en ik was ook erg tevreden over de kwaliteit en de sfeer. ik zou zeker eens een kijkje nemen en een persoonlijk gesprek met de school aangaan als ik jou was.

succes met het kiezen van een school!

m.h.


http://www.luchtvaartschool.com/
 
Ik zou alleen wel kijken wat de school aan begeleiding doet als je klaar bent met je opleiding! Er zijn op dit moment extreem veel werkeloze vliegers in Nederland en het belang van begeleiding is dus cruciaal!! Dit is veel belangrijker dan de sfeer mijnsinziens!

Stuur maar een PM als je meer info wilt hebben!

Groeten,

Chris
 
Helemaal met je eens Chris.
Ik weet wel als oud-leerling dat er op dit moment veel wordt gedaan door Stella om oud-leerlingen aan een baan te helpen, maar vraag altijd expliciet naar bij een gesprek!
 
Wat doen ze dan en wat rekenen ze ervoor? Vergis je er niet in dat je op dit momnent -als je al wordt aangenomen- heel erg veel geld moet meenemen om op een kist te mogen vliegen (Euro 38000 voor een F-50 = belachelijk). Met alle respect maar ik denk dat bijna alle vliegscholen in dromen handelen en ik zie verdomd weinig vliegscholen behalve een sollicitatietarining echt iets voor de vliegers doen. Ach die nieuwe Jaguar/Citation van de baas moet toch ergens van betaald worden..........

Groeten,

Chris
 
B757 said:
Wat doen ze dan en wat rekenen ze ervoor? Vergis je er niet in dat je op dit momnent -als je al wordt aangenomen- heel erg veel geld moet meenemen om op een kist te mogen vliegen (Euro 38000 voor een F-50 = belachelijk). Met alle respect maar ik denk dat bijna alle vliegscholen in dromen handelen en ik zie verdomd weinig vliegscholen behalve een sollicitatietarining echt iets voor de vliegers doen. Ach die nieuwe Jaguar/Citation van de baas moet toch ergens van betaald worden..........

Groeten,

Chris

maar als je eenmaal op die fokker 50 vliegt, kan je dat bedrag niet terugbetalen met je salaris?
 
Klopt 38000 is veel te veel. Maar ligt nu stapel CV's bij Air Berlin en LTU. Die betalen je type. Zit nu dan ook met een duits-boek voor mn neus.
Uiteraard blijft het afwachten maar het is beter dan sommige andere scholen.

Stella is nu denkik 1 van de beste keuze aan scholen in Nederland.
 
Of je het wel of niet kunt terug betalen is afhankelijk van je studieschuld. Vergis jer niet in dat als je op een gropte kist gaat vliegen je bij veel maatschappijen ook weer een bankgarantie moet afgeven of zelfs je eigen type rating moet betalen!

Groeten,

Chris
 
Nou Chris en JPC,
...de volmaakte en enige oplossing blijft dan om gewoon met de PRO te blijven boren op EHTE.
 
Klopt, alleen moeten je de PRO wel eerst in elkaar meubelen of oppompen, haha!

Tot vanavond op Teuge!

Chris
 
maar als je eenmaal op die fokker 50 vliegt, kan je dat bedrag niet terugbetalen met je salaris?

Naja...als je die 38000 euro optelt bij de 10000 euro van je vliegopleiding, dan kom je al gauw op een maandelijks rente bedrag uit van 800 euro rente per maand en als je dan ( bv bij denim) begint met een startsalaris van 1600 euro bruto, (bron:http://www.ppjn.com)
dan moet jeje toch idd gaan afvragen wanneer je eens met aflossen kunt gaan beginnen.

Cheers!
 
Back
Top