Stand van Zaken deel 31

Status
Not open for further replies.

Shooter

New member
]Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:

Huidige SvZ

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:

MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:
EMVO in 2007 (Nieuws hierover?)
EMVO april 2009:
EMVO oktober 2009:

EMVO augustus 2009:
EMVO februari 2010
EMVO mei 2010
EMVO augustus 2010
KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)
KMA 11 augustus 2008:
KMA 3 november 2008:

KMA 2 februari 2009:
KMA 20 april 2009:
KMA 19 augustus 2009:

KMA 9 november 2009:


KMA 8 februari 2010:


KMA 18 augustus 2010:



Bezig met selectie voor vlieger:

PO1

GVSS


PO2


VMO1 & FAM


VMO2


VFS


SOL (PVS)



Selectie voltooid

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie :


KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie :
 
Last edited:
Shooter, heb inmiddels de SOL gehad (paar weken terug) en ben nog in afwachting van de uitslag. Ben niet echt actief geweest op airwork i.v.m. afstuderen ;)
 
De lijst begint steeds langer te worden! Maar waar komt Priest ineens vandaan? Die staat er ook in één keer bij als een duveltje uit een doosje!

Volgens mij begint Venir ook in augustus als lang modeller. Staat nog in SvZ 30
 
Kreeg een pm van priest dat hij ook in augustus zou beginnen. Heb hem trouwens tijdens de opendagen op ehgr nog ff gesproken. Van Venir klopt idd ook, zal hem ook even opschuiven.

Toch handig internet op de camping :D kan je vanuit je luie stoel in de buitenlucht de boel beetje bijhouden :haha:
 
Het viel mij al op dat hij overal zoveel van af wist en niet zelf in de SvZ stond :)

Maar misschien een idee om in de lijst te vermelden wie MWO en wie KOO gaan doen.
 
;)

Iemand die kan vertellen hoeveel lang model en kort model plekken er zijn? Van de één krijg ik 12 mee, terwijl de ander 8 roept (KOO).
 
Last edited:
Hoi iedereen

Kan iemand mij vertellen of er nog veel druk op het eindgesprek staat? Is het niet zo dat als je alle selecties succesvol hebt afgerond dat je het wel heel erg moet verpesten bij het eindgesprek om niet aangenomen te worden?

Groetjes iWannabe
 
Hoi iedereen

Kan iemand mij vertellen of er nog veel druk op het eindgesprek staat? Is het niet zo dat als je alle selecties succesvol hebt afgerond dat je het wel heel erg moet verpesten bij het eindgesprek om niet aangenomen te worden?

Groetjes iWannabe

Bij mij in ieder geval kwamen alleen de resultaten aan bod en hebben we het gehad over hoe ik de selectie heb ervaren en de kwaliteit van de selectie. Het eindgesprek is ook geen selectieronde en volgens mij kun je er dus ook niet op worden afgekeurd.
 
Haal mij maar van de lijst af :niet_bli: . Het is helaas niks geworden en ben bij de SOL ongeschikt verklaard. Succes voor alle anderen met de selectie/opleiding.

VF101GR signing off
 
Bij mij in ieder geval kwamen alleen de resultaten aan bod en hebben we het gehad over hoe ik de selectie heb ervaren en de kwaliteit van de selectie. Het eindgesprek is ook geen selectieronde en volgens mij kun je er dus ook niet op worden afgekeurd.

Ok, dank je
 
Ook bij mij is de SOL helaas niks geworden.
Ik kan dus ook van de lijst worden gehaald. Enorm balen maargoed, life goes on.
Woensdag voorlichting voor lvl,
ben benieuwd :)
 
Jammer jongens! En nu je niet door bent kun je dan versneld een andere opleiding gaan doen? of moet je alle keuringen weer opnieuw doorlopen?

Btw: Hoe lang hebben jullie op de uitslag moeten wachten?
 
Eindgesprek staat geen durk op. Uiteraard moet je je gewoon normaal gedragen zoals je dat altijd zou doen.

De resultaten worden besproken, , erg fijne man om mee te praten. Daarna nog met iemand van Amsterdam, en ook hij is erg prettig.

Dus maak je niet druk, dat eindgesprek is eigenlijk alleen maar leuk.

Alhoewel ik geen idee heb hoe ik nou eigenlijk, in vergelijking met andere, heb gescoord bij bijvoorbeeld de GVSS en de PVS...

Ik zit nu in de run voor de februari klas, krijg daar als het goed is in Oktober uitsluitsel over.
 
Last edited:
Nouja omdat ik al sinds april vorig jaar bezig was en een positief resultaat op een fysieke en medische keuring 1 jaar? blijft staan, zal ik dat waarschijnlijk ook weer moeten doen als ik ga solliciteren. Anders zou je in principe alleen de functiespecifieke selecties moeten doen geloof ik. Zo is mij dat verteld iig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top