Spanair selectie

sandertje

Member
Hallo,

Ik kan deze week op selectie bij Spanair. Heb momenteel wel een leuke baan en heb geen zin om naar het Spaanse af te reizen voor een ****fooi.
Kan iemand me vertellen wat het beginsalaris bij Spanair is op de A320/A321 als F/O? Hoor links en rechts geruchten dat het begint met 1500 euro netto pm, dat lijkt me wel erg karig.

Iemand met info?

Alvast bedankt

Sander
 
Ga je de vrouwen van oost europa wegzetten voor spanje ?? hmmmm.. Kun je geen prijskaartje aan hangen ! ;)

Doe een search voor speedy... Die is 'r captain...

FD
 
Hey FD,

Ben inmiddels al meer dan een jaar weg uit het Poolse. Zit al weer een tijdje in het prachtige UK voor de oranje club. Wat een prachtig eiland! :haha:

Zal idd speedy s even aanspreken.

Cheers mate,

S.

Voor de anglofielen onder ons:
Kan iemand mij uitleggen waarom alles in de UK een 'house' genoemd wordt? Op de meest achterlijke loodsen stoppen ze een puntdak en dan een mooi bord in de berm "xxxx House"
 
Heb je een interview bij spanair???? :eek!:

Holy mother, hoe heb je dat voor elkaar gespeeld? Ik probeer al 5 jaar bij die club binnen te komen en geen geluk. Heb je contacten, of ben je echt via de gewone weg binnen gekomen. Spreek je Spaans.

Ik kan je wel een ding vertellen. Aangezien ik al 4 jaar in Spanje woon, kan ik je garanderen dat het er echt heel erg leuk is. Het hangt natuurlijk van je eigen instelling af, maar als je open staat voor dingen dan is het echt heel leuk. En als het weer september is, en de jongens in NL zijn de regen al weer zat, dan lig jij nog steeds aan het zwembad.

Spanair is een goed bedrijf. Solide, financieel gezond, goede doorgroei. Het startsalaris is kut, maar vergeet niet dat dat snel omhoog gaat. En in een land waar modaal 900 euro is, kun je nog steeds gemakkelijk rondkomen met dat zielige startsalaris.

Dus:

Spanje is OK :cool:

Succes, met je interview (ik ben jaloers)!
 
als je bij de oranje club aangesloten bent, kan je dan niet voor madrid als base kiezen? beter weer dan engeland, meer dan 1500 euro betaald, en geen bordjes met XXX house op de hangars.
ciao
 
@batman

jep. met de oranjeclub naar madrid lijkt me een betere optie idd. heb daar al wat jaartjes gewoond.


@fortuna76. zie pm.
 
Back
Top