Spanair bankroet

....met als gevolg dat ze nu allemaal naar Qatar Airways gaan en ik nog langer kan wachten op een uitnodiging voor een interview (zucht)
 
Een beetje tegengas vanuit de Spaanse ALPA tegen de arbeidsvoorwaarden van Iberia Express zullen ook niet geholpen worden door een berg werkloze vliegers die maar al te graag weer aan de bak willen....
 
Ik ben bang dat Spanair niet de enige gaat zijn. Economie gaat een stuk minder, maar de brandstof blijft maar stijgen in prijs. Er zijn niet veel maatschappijen die dat lang kunnen vol houden..:traantjes
 
Was er hier op Airwork ooit niet eens een Nederlander die captain was bij Spanair? Ben zijn nickname even kwijt. Jonge gast, vrij mondig....
 
Hoi Sandertje...hoe gaat het ermee? Ja om het interview te mogen doen voor Volotea moet je geld meebrengen en de basis van de crew zal niet in Spanje zijn. Over Air Cosmo weinig gehoord maar zullen zien wat voor condities ze daar zullen hebben en ook echt van start gaan.

Jammer dat Spanair nu ook gesneuveld is. Het was een prachtig bedrijf. De enige die nu nog over zijn in Spanje zijn Iberia, die proberen de condities te ondermijnen dmv Iberia Express en AirEuropa. Ikzelf heb een paar hele fijne jaren gehad in Spanje en daar met veel plezier gewerkt voor een Spaanse charter airline(bankroet 2009). Ik ben zelf vaak meegelift (extra crew) met Spanair. Altijd super! Erg sneu wat er aan de hand is in Spanje en ik wens de collega's bij Spanair het allerbeste toe in deze moeilijke tijden.
 
Back
Top