solliciteren & vlieguren.

KaasBoer said:
Ik ben ook zeer bang voor wat de toekomst me zal brengen. Om deze redenen denk ik dat de Hanzehogeschool misschien wel goed bij mij past! engineer+KLS in 4 jaar. Alhoewel engineer zijn totaal niet mijn doel is. Zoals hieruit wel op te merken is zit in behoorlijk met mezelf in de clinch. Ik wil eigenlijk gewoon vliegen. Mijn droom.

Dromen zijn soms bedrog. Wat denken jullie?

Bang wat de Toekomst je zal brengen? waarom?

Piloot worden wordt je waarschijnlijk niet zonder enig risico te nemen..

Als het echt je droom is om te vliegen zou je daar alles aan doen om het waar te maken toch? :rolleyes:

Misschien kan je beter eerst HBO opleiding kiezen die je ook echt leuk lijkt, kan je daarna altijd nog KLS proberen als je dat dan nogsteeds echt graag zou willen. Geeft je ook weer tijd om na te denken. Mjah.. naar mij luisteren is ook niet altijd goed :D

Veel suc6 met kiezen van je opleiding..

Fab..
 
KLIKO je hebt een pm ;) nog on topic: het aantal vlieguren wordt een stuk minder belangrijk tegenwoordig hoor, het gaat er meer om of je wat uren op een leuke kist hebt gemaakt en/of geld meebrengt voor je type...

maar het is nooit verkeerd om een tijdje instructie te geven, ik heb het ook een tijd gedaan, en in die tijd heb ik drie keer zo veel geleerd als tijdens mijn ppl/ir/cpl...
 
Back
Top