Software voor je Iphone

Via iTunes of natuurlijk de app store op je iPhone gratis te downloaden:

iPint
Smack a Toon
CoinToss
A Free Level
Units
Airsharing
eBay for iPhone
Bloomberg
Shazam (supergeinig)
Facebook for iPhone
Truphone (goedkoper bellen via internet)
Jet Fueling
en ja AeroWeather

Overigens een hoop gekraakte pakketten te downloaden via bit-torrent
Ben nog op zoek naar een goekope documentreader, maar die zal tzt wel komen
 
Overigens vwb I-Tunes: Hoorde recentelijk dat als je een I-Tunes account aanmaakt door een I-Tunes giftcard te gebruiken je veel meer tv shows kan zien in de store. En dus ook kunt kopen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dat komt omdat ik tot op heden I-Tunes niet zo vaak gebruik..

psst. Iemand een $15 gift card kopen voor EUR20?:cool:
haha

Oh, en vergeet Fring niet. Om Skype te kunnen gebruiken..
 
Overigens vwb I-Tunes: Hoorde recentelijk dat als je een I-Tunes account aanmaakt door een I-Tunes giftcard te gebruiken je veel meer tv shows kan zien in de store. En dus ook kunt kopen..
Je vertelt itunes dan dat je in de states woont, terwijl je dat niet daadwerkelijk doet, waardoor je toegang hebt tot de Amerikaanse itunes, welke inderdaad veel meer goodies bevat dan de reguliere. Probleem is echter dat bij de meest recente versie van itunes je de gebruiksvoorwaarden hebt geaccepteerd waarin staat dat het gebruik van een Amerikaanse itunes account niet toegestaan is als je je niet op dat moment persoonlijk bevind in de states. Dus ook een yank in Engeland mag het niet gebruiken, laat staan een kaaskop in Nederland.

Tot nu toe wordt er door apple niet gecontroleerd op deze praktijken, maar er is dus een gerede kans dat je aangeschafte (Amerikaanse) giftcards binnenkort niet meer te verzilveren zijn...
 
Eerst je iPhone Jailbraken, vervolgens PDANet installeren. Daarna overal waar je bereik hebt lekker internetten. Dit typ ik bijv lekker in de trein.
 
Weet iemand hoe je extra folders kunt maken in het mail programma. Nu heb ik inkomend, verstuurd en prullenmand. Ik wil wat extra folders hebben zodat ik mailtjes kan bewaren, bv werk.

Ben er echter nog niet achter hoe je folders moet creeren in postbussen.

Alvast bedankt.

F.
 
@ Atlas:

Je zou eens moeten proberen om je 1G iPhone te upgraden naar de nieuwe firmware (2.1). En vervolgens weer unlocken. Voor versie 2.1 is deze week een nieuwe versie van Fring uitgebracht en aeze is gratis en legaal via de App store te downloaden. Vervolgens kun je lekker skypen etc.

Weet iemand hoe je extra folders kunt maken in het mail programma. Nu heb ik inkomend, verstuurd en prullenmand. Ik wil wat extra folders hebben zodat ik mailtjes kan bewaren, bv werk.

Ben er echter nog niet achter hoe je folders moet creeren in postbussen.

Alvast bedankt.

F.

Volgens mij kan dit niet via de iPhone zelf. Zelf heb ik een IMAP (alles blijft op de server staan) type email account. Wanneer ik op mijn iPhone een bericht delete, wordt deze ook in mijn Outlook verwijderd.
Zo heb ik dus ook via Outlook een map toegevoegd en kwam deze ook in m'n iPhone mail te staan.
 
Logten Mobile - voor me logboek.

i.wund.com - Voor weer gebruik ik altijd deze site werkt perfect met satelite images metars tafs notams etc. en laad snel.

airsharing - kan je via wifi .pdf .doc .xls etc files mee syncen naar je iphone en mee op zak nemen. of als file storgae gebruiken.

pandora - kan je favoriete nummers luisteren in een genre die je graag hoort. pick een artiest en ze maken een eigen radio station voor je met een playlist die in dezelfde categorie is als de artiest.

shazam - mocht je een nummer horen op de radio en je kent de artiest niet en je wilt het hebben. klik op start en het luistert naar het nummer, vertelt je wie de artiest is en welk album, je kan het dan "taggen" en je kan zo alles kopen (of anders) via itunes. erg handig
 
pandora - kan je favoriete nummers luisteren in een genre die je graag hoort. pick een artiest en ze maken een eigen radio station voor je met een playlist die in dezelfde categorie is als de artiest.

Daarvoor is die 'Genius' functie er nu toch? Dat werkt net zo.
 
Wow cool. Morgen ga ik gelijk zo'n Iphone kopen!

*Die nog steeds met zijn Mp3 speler van een jaar of 5 geleden de dag doorkomt
 
Eerst je iPhone Jailbraken, vervolgens PDANet installeren. Daarna overal waar je bereik hebt lekker internetten. Dit typ ik bijv lekker in de trein.

Heb ik ook al met 3G :rolleyes:

As for iApps, ik heb er een hele hoop maar niet echt waarvan je zegt wauw, dat is echt handig. Behalve Shazam

Ik wacht trouwens nog op een Flitspaal app :stapelge:
 
Back
Top