SN Brussels Airlines interview

pseudo

New member
Hallo airworkers,
hier is mijn eerste post:

Ik heb binnenkort een flightcrew interview bij SN Brussels Airlines, ik zou graag informatie willen hebben over de selectie procedure. Alle info is welkom!

Zijn er nog meer airworkers die zijn uitgenodigd?

Alvast bedankt!

Pseudo
 
Hee Pseudo,

congrats met je interview! Je zou ppjn kunnen checken voor hun recruitment proces. Het zal wel ongeveer kloppen. Wanneer heb je er gesolliciteerd als ik vragen mag?
In ieder geval alvast veel succes ;)
 
Bedankt Does,
Ergens in juni heb ik daar een open sollicitatie heengestuurd en met kerst een update.

Groetjes,

Pseudo
 
Zou even vragen naar hun werkschedule van op en af... en of ze dat op papier willen zetten... Schijnt een drama te zijn.

Iemand die hier meer over weet?

:confused:
 
Goeiendag,

Ook ik zou graag weten wat ze zoal vragen bij SN
=> ze gaan de kandidaten alfabetisch af dus ik kom pas laatst...

Alvast bedankt!!
 
Dat ze de kandidaten alfabetisch afgaan is niet waar.... ken verschillende mensen die nog niet geweest zijn en hun naam komt voor de mijne in het alfabet en ken er dan die voor mij geweest zijn en hun naam komt na die van mij... weet zelf ook ni op basis van welke gegevens ze selecteren hoor..
 
Er waren 600 sollicitatiebrieven die ze hadden meegenomen in de voorsellectie, daar zijn er 200 van uitgenodigd. Als ik het goed begreep dan zouden er ongeveer 40 mensen uiteindelijk voor korte termijn en lange termijn door kunnen.
 
Back
Top