Slechte uitvoering non-com

@ unexpected:

waarom gebruik je in je non com verhaal over je klasgenoot zo expliciet ze?
ten eerste is het hardstikke lullig omdat iedereen straks weet dat jij dat verhaal op airwork hebt gezet en dat zal ze echt niet leuk vinden. waarschijnlijk zit er maar 1 meisje in je klas...
en ten tweede komt het voor mij over dat zulke dingen dus alleen meiden overkomen en die dus niet kunnen vliegen en jij ze afschildert met slecht airmanship
en als laatste zulke dingen overkomen iedereen. en als jou nog geen 'ojee-wat-moet-ik-nou-moment' is overkomen dan komt die vroeg of laat echt wel een keer!

dus eigenlijk vind ik het nergens op slaan dat je dit geplaatst hebt.. ik dacht dat deze rubriek was om te lachen om verhalen die je hebt meegemaakt en niet om mensen zwart te maken!
 
Ik denk dat als ie "Hij" had gebruikt "ze" er ook niet vrolijk van zou worden?

1: Agree!!

2: Waarom denkt iedereen dat ik hier een klasgenoot zwart zit te maken? Als het mij was overgekomen zou ik precies tzelfde gezegd en had ik ook van mezelf gezegd dat het een domme fout was. Daar valt niet om heen te werken. Ik ben zeker niet tegen vrouwen, weet niet hoe je daar bij komt! Ik denk dat het meer is HOE je het verhaal leest. Ik post een verhaal over iets wat ik meegemaakt heb. Ik had natuurlijk kunnen zeggen dat "iemand" dit was overkomen. Dan waren vanzelf de verhalen gekomen van weet je ook van wie het was. :dozey:
 
ik heb toch ook niet gezegd dat je tegen vrouwen was... ik heb alleen gezegd idd HOE dat ik je verhaal las en op mij kwam het iig zo over dat je je klasgenootje een beetje in de pis zette want ik vond t geen grappig verhaal

maarja als je niet boos op je is dan is t ok toch? of heeft ze het nog niet gelezen ;)
 
Back
Top