Sinterklaasvlucht 5-6 december...

NazgulAir

New member
Ik vlieg op 5 dec naar LFAT (Le Touquet) en op 6 dec weer terug naar EHRD.
Verblijf aldaar met gezellig clubje in Hotel Red Fox.
Stuur mij een PM als je zin, durf en tijd hebt om tegen een kleine brandstofbijdrage in te stappen!
 
Ja leuk. Heb alleen een zoontje van 5 en ik denk niet dat het thuis op prijs wordt gesteld als ik op pakjes avond weg ben. Volgende keer
 
Hoewel velen de pakjesavond naar het weekend verhuizen, is de 5 december toch de avond van de Sint, vooral voor kleine kinderen.
Bovendien is het maandag-dinsdag, dagen waarop heel veel mensen (moeten) werken.

Dus ik zal wel tegen lege stoelen aankijken en weer denken 'wat zonde', want de tijd dat ik vliegtuigjes met lege stoelen verlangend nakeek kan ik mij goed herinneren.

Nazg^ul Airlines - fly safe!
 
Beste nazgul, zou graag mee gaan maar dan zonder overnachting. Zoals je weet heb ik nog kleine kindjes (eentje moet ook nog de fles en zo).
 
Ik moet zelf vliegen op 5 helaas... Heb al wel de gedichten voor de passagiers klaar, dat werd vorig jaar wel gewaardeerd!
 
Ik vind dit een prima voorstel en had graag meegedaan en word ook hoegenaamd niet weerhouden door Sinterklaas - waar ik woon houden we eerder Sinte Maarten in ere, en die is alweer enkele weken voorbij - maar ik word dan weer op kantoor verwacht voor zogezegd wereldschokkende ingrepen.
 
Ja, ik zit zelf tussen twee opdrachten in en kan mijn tijd dus nu eventjes zelf indelen.

Wel heb ik een beetje last van de omgekeerde evenredigheid van tijd en geld, waardoor ik dus graag een ietsje meebetalende reisgezel heb...

Zou A'dam Info een gedichtje waarderen, denk je?
 
de vlucht gaat niet door!

Ik mag dinsdag op gesprek in Amsterdam voor een mogelijke job. Dat gaat echt voor... want het zijn de jobs waarmee het vliegen moet worden betaald...

Zo'n beetje het omgekeerde van wat een verkeersvlieger doet... die vliegt het geld bij elkaar om andere hobby's mee te betalen, en ik werk om te kunnen vliegen. Rare wereld he...

@Xolon, leuke opname!
 
Back
Top