Sim's in STN

LAHSO

New member
Beter laat dan nooit maar het is er door: er komt een FR sim centre in STN. Samen met een echte hangar hoeven de mannen niet meer buiten te werken. Probeer meer eens een engine change te doen bij -5 graden in de buitenlucht.

Per november moet het open gaan, dus nog maar een trip naar EMA en dan nooit meer twee uur in de auto hotel in etc. Het lijkt er op dat EMA vooral voor initials gebruikt gaat worden. Na een nieuw contract met een 5/4 en nu sim's in STN gaat het langzaam de goede kant uit bij FR.
 
Precies!
Echter zal het vanwege de uitstekende organisatie op het volgende uitlopen: Outbases worden in STN getraind (dit vanwege de onkostenvergoedingen die RYR nu betaalt om deze dames en heren te transporteren naar EMA) en de STN jongens m/v mogen alsnog naar EMA (omdat je geen onkostenvergoeding krijgt als je gebased bent op het apeneiland)....Daarom MOET ik gewoon een snelle, grote Beamer hebben...zou dat dan belastingaftrekbaar zijn? ;)

Overigens die engine-change in de buitenlucht was wel een lachertje
 
Jup :) Had ook gehoord (wat ik hoor kan natuurlijk best weer gelul zijn) dat er in Hahn een sim-centrum gaat komen?
 
10 Nieuwe sims.
2 in EMA, 5 totaal voor training.
4 in STN, 4 IN HHN voor recurrency.
Operationeel in januari.

450 cadets in 2008.
50 Direct entry captains in 2008.
250 command upgrades in 2008.

Minimaal 1 eigen flightschool.

50.000.000 pax in 2008 - 100.000.000 pax in 2012 met minimaal 302 738's. (= 4800 vliegers)

Profit per pap in Ryr 18%. (Aer Lingus 6%, BA 3%)
 
Ambitieus plan ;)

Maar gezien de resultaten van de afgelopen jaren lijkt RyanAir het toch altijd weer te flikken :grijns:

Groeten,
Eelco
 
10 Nieuwe sims.
2 in EMA, 5 totaal voor training.
4 in STN, 4 IN HHN voor recurrency.
Operationeel in januari.

450 cadets in 2008.
50 Direct entry captains in 2008.
250 command upgrades in 2008.

Minimaal 1 eigen flightschool.

50.000.000 pax in 2008 - 100.000.000 pax in 2012 met minimaal 302 738's. (= 4800 vliegers)

Profit per pap in Ryr 18%. (Aer Lingus 6%, BA 3%)

Mooi plan, vooral die 4800 vliegers klinkt goed. Daar pas ik best bij :grijns:.
Toevallig iemand hier die morgen EIN-STN doet :biertje:?
 
Zal wel druk worden in EMA...24 per week op gesprek en grading...(4 op maandag, di/wo/do/vrijdag 5) 10% daarvan komt er doorheen....450 cadetten betekent 4500 gesprekken....Dat is grofweg 22 per dag...:passed:
 
Ja, met 0 uur. Eerst naar de Ryanair vliegschool, dan Ryanair MCC op de 737-800 met aansluitens een typerating. Baangarantie voor alle studenten. Meer kan ik er (nog) niet over zeggen.
 
Dat is een optie die je jaren geleden ook al kon doen op de MCC...Maar dan was de mogelijkheid meer Trans of KLM...verschuiving van mogelijkheden heb ik het idee...Maar dat de NLS DE opleiding voor RYR is, is onzin....Werken zo'n beetje 24 nationaliteiten hier
 
Back
Top