Shared owners gezocht (EHBK)

AirVan

Member
Hallo,

Ik heb sinds kort een Cessna 172 Reims Rocket uit 1973 en zoek mede-eigenaren.

De Reims Rocket heeft een Cessna 172 airframe met een Continental 6 cylinder injectiemotor die 210PK levert. Hij heeft ook een constant speed propeller.
Fijne reiskist. Je komt er elk veld mee in en uit en kunt behoorlijk wat laden.

Het toestel is tiptop in orde maar er wordt veel te weinig mee gevlogen. Ik zelf doe ongeveer 50 uur per jaar maar ik wil dat toestel richting 200 uur per jaar hebben.
Een gedetailleerde info-pagina staat op mijn website.

Toestel is geschikt voor IFR gebruik. Een AvMap moving map met up-to-date database is tevens beschikbaar.

Als er vliegers zijn die interesse hebben. Graag een PM zenden.

Groet,
Hans van de Ven
 
Last edited:
Hallo,

Ik heb sinds kort een Cessna 172 Reims Rocket uit 1973 en zoek mede-eigenaren.

De Reims Rocket heeft een Cessna 172 airframe met een Continental 6 cylinder injectiemotor die 210PK levert. Hij heeft ook een constant speed propeller.
Fijne reiskist. Je komt er elk veld mee in en uit en kunt behoorlijk wat laden.

Het toestel is tiptop in orde maar er wordt veel te weinig mee gevlogen. Ik zelf doe ongeveer 50 uur per jaar maar ik wil dat toestel richting 200 uur per jaar hebben.
Ik ben een gedetailleerde info-pagina aan het voorbereiden voor op mijn website. Die zal begin juni beschikbaar zijn en foto's en alle technische specificaties bevatten.

Toestel is geschikt voor IFR gebruik. Een AvMap moving map met up-to-date database is tevens beschikbaar.

Als er vliegers zijn die interesse hebben. Graag een PM zenden.
Ik zou donderdag 11 juni graag richting Wycombe Airpark vliegen en een paar dagen in Engeland rondbuzzen, maar mijn vaste vliegmaatjes hebben beiden geen tijd. Als je echt interesse hebt en tijd om deze trip met mij samen te doen, dan is dat wellicht ook een mooie gelegenheid om kennis te maken met mij en het vliegtuig.

Groet,
Hans van de Ven

Op de website staat:

Maar nog belangrijker: Het is voorzien van een NIEUWE 6-cylinder Continental TSIO-520-P 310pk motor met intercooler en Gami brandstof inspuiters, een NIEUWE 3-bladige McCauley D3A34C402/90DFA-10 verwarmde propeller en een JP Instrument motor monitor welke zorgt voor aanzienlijke brandstofbesparing en tevens continu de werking van de motor bewaakt.

310 Pk in tegenstelling tot de 210 Pk die je hierboven vermeld.
 
Hallo Pilot,

Op de website staat:
...
310 Pk in tegenstelling tot de 210 Pk die je hierboven vermeld.

Dat is mijn toestel niet Pilot. Je haalt hier een Pressurized Centurion aan die ik te koop aanbied in opdracht van de eigenaar van dat toestel. Bemiddelen in vliegtuigverkopen is namelijk een parttime activiteit van mij, maar dat heeft niets te maken met mijn oproep.

Ik heb het in mijn oproep over mijn eigen vliegtuig en dat staat niet te koop. Tenmisnte, niet volledig. Ik zoek alleen een aantal mede-eigenaren zodat het toestel wat betaalbaarder wordt. Op mijn website heb ik nu nog geen details over dat vliegtuig staan. Die komen -zoals het er ook staat- zeer binnenkort. Vandaag heb ik alvast een paar foto's gemaakt. De detail-pagina over mijn Reims Rocket zullen waarschijnlijk over ongeveer een week op mijn website staan.

Groet,
Hans
 
Back
Top